עיריית ראשון לציון תחל בהתקנת מסתורי פחים נעימים למראה ברחבי העיר

לאחר פיילוט מוצלח בשכונת רמב”ם, מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון החל בימים האחרונים בהתקנת מסתורי פחים ברחבי העיר. ראש העירייה, רז קינסטליך: ״מהפכת הניקיון בעיר ממשיכה בכל הכוח. מסתורי הפחים החדשים ישפרו את הנראות של המרחב הציבורי לטובת התושבות והתושבים״

צילום: עיריית ראשל”צ

משפרים את הנראות של המרחב הציבורי: לאחר פיילוט מוצלח שנערך בשכונת רמב”ם בעיר, מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון החל לאחרונה בהתקנת מסתורי פחים ברחבי העיר. התקנת המסתורים החדשים תימשך במהלך החודשים הקרובים.

צילום: עיריית ראשל”צ

אחת הסיבות להתקנת המסתורים היא העובדה שבחלק מהמוסדות העירוניים, בתי הספר וגני הילדים בעיר אין חדרי אשפה והפחים שלהם ממוקמים ברחוב באופן שפוגע באסתטיות של המרחב הציבורי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “מהפכת הניקיון בעיר ממשיכה בכל הכוח, כשהפעם מסתורי הפחים החדשים שאנו מתקינים יובילו לכך שגם זריקת האשפה תיעשה באופן מסודר ונעים לעין, ולא פחות חשוב מכך – ישפרו את הנראות של הרחובות שבהם אנו חיים”.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה: ״מסתורי הפחים החדשים יובילו לכך שסביבת הפחים תהיה נקייה ואסתטית יותר לרווחת כל התושבות והתושבים. ברצוני להודות למינהל איכות הסביבה בניהולו של אילן רפאלי על הוצאה לפועל של עוד מהלך שמשפר את איכות החיים בראשון לציון”.

השארת תגובה