הפעילה החברתית, אושיית העיר ויועצת ראש העיר חגגה יומהולדת והחוגגים זרמו לברנרד החדש, כנסו לראות:

איריס חזן יועצת ראש העיר לענייני בעלי חיים בראשון לציון, חגגה במוצאי שבת בברנרד החדש לאירועים יום הולדת 49 היה מפוצץ ומשמח.

מימין:רז קינסטליך,מירב כספי,איריס חזן,מיקי אלון,אילנית הרוש,ערן שנהב ובתי לוין.

משפחה, חברים, והמון מהברנז’ה המקומית בעיר הגיעו למסיבת יום ההולדת כדי לשמח את איריס חזן יועצת ראש העיר ולחגוג עימה את האירוע.

איריס חזן כלת יומההולדת.

המקום הנבחר הוא בר הברנרד החדש שנפתח לפני כחודש לארועי vip והוא גם המקום הלוהט ביותר בעיר. המקום היה מקושט בבלונים ומלווה במוזיקה מעולה נסגר במיוחד לכבוד האורחים שחגגו עם איריס.

וכולם הגיעו לברך ולחגוג: ראש העיר רז קינסטליך, חברת המועצה אילנית הרוש, המשנה לראש העיר עידן מזרחי, סגן ראש העיר איתי מתיתיהו, חבר המועצה דורון אוזן, יו”ר האגודה למען החייל מיקי אלון, הפעילה החברתית מירב כספי , הפעילה החברתית עדי ימין ,הפעילה החברתית איריס כהן ועוד פעילים חברתים רבים בעיר, משפחה וחברים.

מימין: מיקי אלון,רז קינסטליך,אילנית הרוש,ערן שנהב,איריס חזן ועידן מיזרחי.

איריס מסכמת את האירוע ואומרת: “צריך הרבה כוחות לפעילות הציבורית שאף פעם לא נפסקת אבל נותנת לי סיפוק אדיר , אני מאחלת לעצמי ימים טובים ושמחים עם שלומי בן זוגי והמשפחה והמשך הגשמת חלומות אישיים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לחגוג עימי באירוע ולמי שבירך אותי במדיות השונות ובטלפון, תודה רבה. חג חנוכה שמח לכולם”

איריס חזן ורז קינסטליך.
איריס חזן ובני משפחתה.
מיקי אלון פעיל חברתי ויו”ר האגודה למען החייל בעיר עם כלת יומההולדת איריס חזן הפעילה החברתית ויועצת ראש העיר.

צילום: לירן קינן.

השארת תגובה