הרמיטאז’ ראשון לציון חוויה אמיתית במתחם ענק של אלפי סוגי יין ואלכוהול, גבינות לחמים וגם פסטיבל טעימות ומבצעי סוף שנה וגם הפתעה שאסור לפספס

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון.

רשת הרמיטאז’ – Hermitage הוקמה לפני כ-12 שנה, רוב סניפיה נמצאים בצפון הארץ ,הראשונה באזור המרכז נמצאת בראשל”צ ,רח’ ילדי טהרן 6 ראשון לציון (מול הכניסה לחניון התחתון של הסינימה סיטי). החנות בגודל של מעל 1,000 מ”ר ,מכילה למעלה מ-1,000 סוגי יינות ויותר מ-2,000 סוגי אלכוהול שונים גבינות לחם ואביזרים.

הרמיטאז' ראשון לציון
הרמיטאז’ חוויה על חושית . צילום:מיקי אלון.

בסניף תמצאו מגוון רחב של סוגי משקאות, יינות כגון שרי ופורט, לצד מאות סוגי וויסקי, קוניאק ומשקאות איכותיים נוספים. במבחר מאות סוגי בירות, טקילות, רום, ג’ין, שמפניות, תזקיקים ועוד. סיגרים מיוחדים ,גבינות ולחמים מתוצרת באשר.

הרמיטאז' ראשון לציון
דוכני טעימות והסברים. צילום: מיקי אלון.
הרמיטאז' ראשון לציון
הגבינות של באשר במתחם ייחודי. צילום: מיקי אלון.

עובדה: רשת הרמיטאז’ עשתה מהפכה ענקית בתודעת הצריכה של יין, אלכוהול וסיגרים. בסניף מחלקה יוקרתית ועשירה של סיגרים. בין המותגים שקיימים: “קוהיבה”, “רומיאו וג’ולייט”, “מונטה כריסטו”, “רמון אלונס”, “הויו דה מונטריי”, “פרטאגס”, “טרינידד”, “פאנצ'” ועוד. הסיגרים נשמרים ב-walk-in humidor משוכלל ובו מערכות מתקדמות אשר שומרות על טמפרטורה ולחות אידיאלים.

הרמיטאז' ראשון לציון
עיצוב ייחודי. צילום: מיקי אלון.

בחנות הרמיטאז’ ראשון לציון יש מתחמי חוויה כמו טרקלין יוקרתי בו תוכלו לדוגמא לרכוש סיגרים ולעשנם בטרקלין עם מערכת יניקת עשן. בחנות יש חדר קירור בו תמיד תוכלו לרכוש משקאות קרים ובמיוחד בירות צוננות בחודשי בקיץ.

הרמיטאז' ראשון לציון
מבחר סיגריות יוקרתיות. צילום: מיקי אלון.

אם תרצו תוכלו להזמין את משפחתכם או חבריכם לחגוג אירוע עם מדריך מקצועי שיסביר על יינות כולל טעימות ופלטת גבינות איכותיות מתוצרת “באשר” תוכלו לעשות זאת בהזמנה מראש.

אורי אלון הרמיטאז' ראשון לציון
טקלין אירוח. צילום: מיקי אלון.

“בראשון לציון יש חנויות אלכוהול רבות ,אבל כאן אצלנו בהרמיטאז’ לא מדובר בעוד חנות יין אלא במתחם של חוויה על חושית של טעמים ריחות ומראות מיוחדים”, כך מספר ל”מקומון ראשון” ניצן שלם סמנכ”ל השיווק של הרשת וממשיך ” בסניף ראשון לציון הושקעו למעלה מ16 מיליון ₪ והקהל מרגיש את ההשקעה ומי שמבקר אצלנו באמת נהנה מחוויה מיוחדת במינה”.

הרמיטאז' ראשון לציון
מבחר עצום של יינות ואלכוהול. צילום: מיקי אלון.

בהזדמנות זו אני מזמין את תושבי העיר לפסטיבל כייפי של סוף שנה שיתקיים ביום שישי תאריך 30.12.2022 משעה 10:00 ועד שעה 16:00, עם מוסיקה טובה, דוכני טעימות רבים של גבינות יין ואלכוהול וגם ידוענים ומשפיעי רשת שיסתובבו במתחם והעיקר מבצעים שווים על מאות מוצרים”.

והפתעה, שימו לב! כל מי שיגיע לחנות מהכתבה, מאתר מקומון ראשון או דרך הפורום שלנו פורום תושבי ראשון לציון בפייסבוק יקבל ללא עלות כרטיס מועדון, אל תפספסו. הרמיטאז’ ראשון לציון

המבצעים:

הרמיטאז' ראשון לציון
פרטי האירוע:
הרמיטאז' ראשון לציון
פסטיבל סוף שנה יום שישי 30.12.22
תגיעו ותיהנו . צילום: מיקי אלון.

תגובה אחת

  1. איגנציו גולדפרב הגב

    ניסיתי להכנס דרך האינטרנט
    ולראות את רשימת היינות שלכם, אני בעיקר אוהב יינות ספרדים.
    לצערי לא מצאתי רשימת יקבים או יינות שאצלכם
    לא יתכן שחייבים להגיע אליכם כדי לברר זאת

השארת תגובה