נשות לשכת הנשים בנימין דה רוטשילד ראשון לציון בהובלתה של נשיאת הלשכה הדס הכהן חגגו מסיבת חנוכה לילדי ‘כוכבים בתנועה’

עשר שנים להתנדבות נשות לשכת הנשים בנימין דה רוטשילד ראשל״צ להפעלת מסיבת חנוכה בחוג לילדים עם צרכים מיוחדים- ‘כוכבים בתנועה’.

נשות לשכת הנשים בנימין דה רוטשילד בני ברית ראשל״צ, חגגו מסיבת חנוכה לילדי ‘כוכבים בתנועה’- זו השנה העשירית. נשיאת הלשכה ד”ר הדס הכהן שהיא גם היום המשנה לראש העיר, החלה את פעילותה לארגון מסיבות חג עם חוג זה משנת 2013.

בתמונה מצד ימין: ד”ר איריס הכהן. צילום: פרטי.

המדובר בחוג ריקודי עם המופעל על ידי אקי”ם ובהדרכת לימור דרי ודוד יהל פרץ בהתנדבות . החוג כולל ילדים יושבים על כסאות גלגלים וילדים עומדים מכל קשת החינוך המיוחד.

בפעילות לכבוד חנוכה הפעילה את המשתתפים ד”ר אורלי נתנאל, חברת הלשכה בנגינת שירי חנוכה באקורדיון ונשות הלשכה רקדו עם הילדים .

למשתתפים חולקו מארזי חג וסופגניות שנתרמו לנשות הלשכה על ידי ועד עובדי ביטוח כלל שאחת מהן היא חברת הלשכה , החברה יהודית כהן.

בירכה את המשפחות והילדים סגנית נשיאת הלשכה ד”ר איריס הכהן שבנאומה אמרה : “אנחנו נשות בני ברית ראשל״צ שמחות להיות כאן כמו כל שנה לרקוד אתכם לשמח ולשמוח בשמחת החג וזו השנה העשירית לפעילות לכבוד חג בחוג . אנו מליאות הערכה למפעילי החוג שפועלים בהתנדבות ובאהבה גדולה עבורכם.”.

השארת תגובה