כל ילד הוא אחד יחיד ומיוחד: מבצע חלוקת אריזות “אור” לילדים יתומים צעירים, בראשון לציון, על-ידי חברי ארגון אמיצי”ם

ארגון אמיצי”ם ( אלמנים אלמנות יתומים צעירים) – במבצע ענק בכל רחבי הארץ של חלוקת אריזות של אור. בראשון לציון חולקו כ-120 חבילות לילדים יתומים צעירים: ”אור ליתומים כל ילד – הוא אחד יחיד ומיוחד”.

בכל שנה, בחג החנוכה, ארגון אמיצי”ם מחלק ”חבילות אור”, השנה זכו לקבל את השי כ-3000 משפחות מכל רחבי הארץ. כל חבילה מכילה בתוכה פריטים שונים, כגון: חם צוואר, לוח מאיר מחיק + טושים, נר צבעוני מיוחד, משחק בריחה ועוד. כל פריט הוא בעל משמעות רבה לשמח את הילדים. אותן משפחות נלחמות בגבורה בכל יום כדי להמשיך ולדאוג שהאור בבתיהן לא יכבה. בחודש כסלו מציינים בארגון “אמיצי”ם” את חודש המודעות למשפחות של אלמנים ואלמנות צעירים ויתומים צעירים בישראל .

חג החנוכה, או בשמו השני חג האורים, הינו תקופה שבה כל משפחה מדליקה את נרות החנוכה שמכניסים אור קטן עם משמעות גדולה. ארגון אמיצי”ם החל ביוזמה שנתית, שבה בכל חג חנוכה, מחולקות כ-3000 ”חבילות אור” למשפחות אלה בכל רחבי הארץ, מהדרום ועד הצפון. כל חבילה מכילה בתוכה מספר פריטים משמעותיים עימם שנותנים שמחה ואהבה לילדי אמיצי”ם אחרי שאיבדו את אחד מהוריהם.

בראשון לציון, חולקו כ- 120 ”חבילות אור” למשפחות אלה . נהוראי סעיד, יתום פעיל באמיצי”ם מספר: ”איזה כיף היה לקבל את החבילה, המתנות שהיו בתוך החבילה ממש שימחו אותי ונתנו לי להיות מאושר בחג. משחק הבריחה היה ממש כיף, שיחקתי בו יחד עם אמא. תודה רבה למשפחת אמיצי”ם. מזמן לא התרגשתי כל-כך והרגשתי כמו ילד יחיד ומיוחד.”
ארגון אמיצי”ם פועל במשך כל ימות השנה כדי לשמח, לעודד ולעזור לכל אותם משפחות שבסך הכל מבקשות להמשיך בחייהן לפני שהשתנו.

השארת תגובה