המשנה לראש העיר ד”ר הדס כהן ארחה את אלוין ישראל סניף ראשון לציון בלשכתה ובמספר אגפים בעירייה

קניון רוטשילד ראשון לציון

במסגרת תכנית “צומת לקריירה” סניף ראשל״צ של אלוין ישראל בהנהלת דנה כחלון בקשו להיפגש עם המשנה לראש העיר ד”ר הדס הכהן מחזיקת תיק נגישות עירונית ויור ועדת צרכים מיוחדים, במטרה להכיר את מבנה העירייה, חברי המועצה ותפקידם ואגפי העירייה. משתתפי התכנית “צומת לקריירה” הם בוגרי מסגרות החינוך המיוחד והם מגיעים למכינה על מנת לקבל כלים מיומנויות והתנסויות להשתלב בעולם העבודה בצורה מיטבית.

ד”ר הדס הכהן המשנה לראש העיר עם דנה כחלון מנהלת תכנית צומת לקריירה של אלווין ישראל סניף ראשל״צ. צילום:פרטי.

במסגרת הביקור ד”ר הדס הכהן הפגישה את משתתפי המכינה עם גורמים שיש להם קשר לעולם העבודה והתעסוקה בעיריית ראשון לציון. הקבוצה נפגשה עם מנהל אגף משאבי אנוש מר נתי לרנר ויור ועד העובדים רוני כהן. מר נתי לרנר הסביר למשתתפים על מדיניות עיריית ראשלצ להעסקת אנשים עם מוגבלות ומתן סיכוי שווה .

בהמשך פגשו את הגב’ ישראלה וגשל שספרה על עבודתה ואחריותה לרווחת העובדים ואת הגב’ יונית אהרון מנהלת אגף מכרזים שסיפרה על נוהל הגשת הצעה לוועדת מכרזים. במפגש עם מנכל העירייה מר דורון מילברג למדה הקבוצה על עבודת המנכ”ל סמכויותיו והקשר שלו לתושבים.

בהמשך הקבוצה ביקרה בלשכת ראש העיר וקיבלה סקירה על עבודת הלשכה מפי המזכירה הראשית חנה ממן ונפגשה עם מזכירות של מספר חברי וחברות מועצה שסיפרו על עבודתן.

בנוסף ד”ר הדס הכהן הובילה את הקבוצה אל אולם המליאה של המועצה והקבוצה זכתה לצפות בדיון שהתקיים באולם המליאה על ידי ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב וגורמים מהרשות ומחוצה לה בנושא תכנון התחבורה העתידית. המפגש נחתם בהתכנסות לשאלות ותשובות.

המשתתפים גילו שביעות רצון מהביקור המלמד ועל ההזמנה לבדוק התאמה ולהשתלב בעבודה במסגרת העירייה.

השארת תגובה