“ראשון על הבר”: עיריית ראשון לציון מזמינה אתכם להרצאות, מופעי סטנדאפ ומוזיקה ברחבי העיר

במסגרת חגיגות 140 לעיר יתקיימו במהלך חודש ינואר, בכל יום שלישי, אירועי “ראשון על הבר” במגוון מסעדות וברים ברחבי העיר – ללא כל תשלום. בין האמנים שישתתפו: גיל חובב, אוהד חמו, עמרי אסנהיים, רוני ששון, אלון נהרי, עלמה זהר, קורל ביסמוט ועוד מיטב האמנים המובילים. ראש העירייה, רז קינסטליך: “אני מזמין אתכם ואתכן להגיע לעיר התרבות של ישראל וליהנות מחיי הלילה התוססים שלנו”

ראשון על הבר – הרצאות, מופעי סטנדאפ ומוזיקה ברחבי העיר

ראשון לציון ממשיכה את אירועי 140 שנה לעיר בסימן “ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם”. במהלך חודש ינואר, בכל יום שלישי (17.1, 24.1 ו-31.1), יתקיימו אירועי “ראשון על הבר” עם שלל הרצאות מרתקות, מופעי סטנדאפ והופעות מוזיקה של מיטב הכישרונות החמים, ביניהם גם תושבי העיר.

הפעילויות, שנערכות על ידי עיריית ראשון לציון והחברה העירונית ראשון לציון לתרבות, נופש וספורט, יתקיימו במגוון ברים ומסעדות ברחבי העיר וללא כל תשלום.

פתיחת האירועים תהיה ביום שלישי, ה-17.1.23, בסבב הרצאות שונות ומגוונות: גיל חובב יופיע בפסיכונאוט, העיתונאי עמרי אסנהיים בפאו וואו, אורן אפל במסעדת לופט, אוהד חמו ירצה בפאסו וד”ר חיים שפירא בפטריקס ביס פלאנט.

ביום שלישי ה-24.1.23 יתקיימו מופעי סטנדאפ ברחבי העיר: רוני ששון יגיע לקלצר, מוטי אהרונוביץ יופיע בביר גארדן, אלון נהרי בסאן קיס, אדם שרון בפורט אליזבת ושלומי בייבי בוולטר.

ראשון על הבר – הרצאות, מופעי סטנדאפ ומוזיקה ברחבי העיר

בערב השלישי והחותם של אירועי “ראשון על הבר”, שיתקיים ב-31.1.23, יוכלו תושבות ותושבי העיר ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים, בהן: התבלינים שיופיעו בפאצ’ו בר, החברים של פורטרט בוולטר, קורל ביסמוט בווליום ועלמה זהר בפורט אליזבת.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: “אנחנו ממשיכים בחגיגות ה-140, והפעם באירוע שמותאם לחיי הלילה התוססים שלנו כאן בעיר. אני מזמין אתכם ואתכן להגיע אל עיר התרבות של ישראל וליהנות משלל הרצאות, מופעי סטנדאפ ומוזיקה של מיטב האמנים והיוצרים המוכשרים, בהם גם תושבי העיר – הגאווה הראשונית שלנו”.

ב-140 שנותיה הפכה ראשון לציון ממושבה לעיר הרביעית בגודלה בישראל, והיא עתידה להפוך בשנים הקרובות לעיר השלישית בגדולה עם כניסתם של כ-100 אלף תושבים חדשים. העיר אף זכתה לכינוי “עיר זהב”, לאחר ששלושה מתושביה – לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ’ק – זכו במדליות זהב וארד באולימפיאדה האחרונה בטוקיו. אירועי ה-140 שנים לעיר שהחלו בט”ו באב, יתקיימו לאורך השנה הקרובה בסימן “ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם” – עידוד השייכות, גאוות היחידה, הקהילתיות והמעורבות – ויתפרסו על פני כל השנה.

השארת תגובה