53 קצינים וקצינות מטה חדשים/ות סיימו את הכשרתם במכללה הלאומית בראשון לציון והצטרפו למערך כבאות והצלה לישראל

בתום 7 שבועות של קורס מאתגר הצטרפו השבוע לשורות מערך הכבאות 53 קציני וקצינות מטה חדשים שסיימו הכשרה מקצועית במכללה הלאומית לכבאות והצלה.

צילום:דוברות כבאות והצלה

הטקס החגיגי במעמד נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי, סגל הפיקוד הבכיר ובני משפחות הצוערים חתם פרק של הכשרה עיונית ומקצועית אינטנסיבית בה הוכשרו צוערי המטה לפיקוד, מנהיגות ושליטה, לצד רכישת מיומנויות בעבודת מטה, ויצירת שיח משותף עם הזרוע המבצעית.

צילום:דוברות כבאות והצלה

סגל המדריכים בקורס בראשותו של טפסר משנה אורן שישיצקי מנה 13 מפקדים מקצועיים שליוו את הצוערים במהלך הכשרתם שכללה גם סדנאות, סיורים, הרצאות של מומחי תוכן והקניית כלים ניהוליים ופיקודיים.

צילום:דוברות כבאות והצלה

נציב כבאות והצלה אייל כספי בירך את הקצינים החדשים והדגיש את האתגרים העומדים לפתחו של מערך כבאות והצלה בעידן של שינויים גלובליים וטכנולוגיים.

צילום:דוברות כבאות והצלה

רב טפסר אייל כספי:
“חשוב לדעת ולזכור, אנחנו במציאות חדשה וקצב השתנות מהיר מאוד. החובה שלכם לחזות, לחשוב מה האתגרים העתידיים ולבנות את המענה המחייה לכלל מרכיבי בניין הכוח, כל אחד בתחומו ולדאוג להצלחה של כולנו. מהיום אתם עונדים את דרגות הקצונה שהן מחייבות ברמה המקצועית, הערכית והייצוגית. זכרו שאתם נדרשים להוות דוגמה ומופת לאנשיהם ולכלל אזרחי מדינת ישראל, כל העת. “

צילום:דוברות כבאות והצלה

בין הבוגרים נציגים מכל האגפים המרכזיים בכבאות והצלה לישראל: הגנה מאש, משאבי אנוש, לוגיסטיקה, תקשוב, ומוקדי השליטה.

צילום:דוברות כבאות והצלה
צילום:דוברות כבאות והצלה

השארת תגובה