לראשונה בראשון לציון: אלו”ט פותחת שירות לאומי כגרעין עירוני במסגרות לפעוטות ולילדים על הרצף האוטיסטי

אלו”ט פותחת אפשרות חדשה לשירות לאומי במסגרת גרעין עירוני שיאפשר התנדבות בשעות הבוקר במסגרות הגנים ומעונות היום ועבודה קהילתית עם ילדים ונוער אחר הצהריים. מדובר בשירות יוצא דופן של תרומה לילדים ובוגרים עם אוטיזם לצד מעטפת ופיתוח מקצועי

השירות הלאומי הוא אפיק מקביל לשירות הצבאי, עבור מי שאינו מחויב בו מסיבות שונות. לאלו”ט (אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם) אפשרויות שירות רבות עבור בני ובנות השירות הלאומי במסגרות אלו”ט ברחבי הארץ ממשגב בצפון ועד צאלים בדרום וכולל פעילות עם כל קשת האוכלוסיות בהן מטפלת העמותה.

בשנה הקרובה צפויה אלו”ט לפתוח לראשונה גם גרעינים עירוניים במסגרתן יינתן מענה גם במסגרות אלו”ט בשעות הבוקר והצהריים, וגם במסגרת הקהילה והרשות בשעות אחר הצהריים והערב כאשר המיקוד יהיה בפעוטות, ילדים ונוער על הרצף האוטיסטי ובני המשפחות. מדובר במסגרת חדשה של מעטפת ופיתוח מקצועי הכוללת מלגות לימודים, חינוך פיננסי לאורך השירות והכוונה תעסוקתית במקצועות הבריאות בהן עוסקת אלו”ט.

“בנות ובני השירות של אלו”ט הם חלק בלתי נפרד מהמארג אשר עוטף את הילדים והבוגרים שעל הרצף האוטיסטי במסגרות השונות. אנחנו מצידנו מחזקים בשנת הפעילות הזו את סל הכלים עמו יוצאת בת השירות בתום שנתיים של עשייה ותרומה. ברגישות יוצאת דופן מביאות עימן בנות השירות ערך רב לילדים, לבוגרים וגם למשפחות שזוכות להרבה נחת בזכותן.” מספר נמרוד זיגלמן, ראש תחום התנדבות ומעורבות חברתית.

זיגלמן מוסיף: “כיום עובדות באלו”ט מנהלות רבות ונשות מקצוע מומחיות שהחלו את דרכן כבנות שירות, התאהבו במקצוע ובהשפעה הרבה הגלומה בו. אלו”ט מציגה מסלולים רבים ומגוונים להמשך העסקה גם בתום השירות, בעבודה מועדפת, בשילוב לימודים אקדמאיים ומתן סיוע ומלגות.”

אלו”ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, מובילה את הטיפול בילדים ובוגרים עם אוטיזם כבר כמעט 50 שנה. העמותה מטפלת מטפלת בפעוטות וילדים על הרצף האוטיסטי במאות גני תקשורת ומעונות יום שיקומיים בכל הארץ, ומקדמת את זכויותיהם.

השארת תגובה