מקסים בביצקי סגן ראש העיר מבכה בעצב ומספר על לכתה של הספורטאית המחוננת מראשון לציון

הספורטאית המחוננת ניקול ז’לו ז”ל מראשון לציון נפטרה לאחר מלחמתה במחלה קשה שפקדה אותה ,ניקול ,אפריקאית אוקראינית במוצאה, נולדה באודסה.  גדלה בילדותה בבית יתומים ורק בגיל 21 מצאה את משפחתה, אמא ,אחיותיה החורגות ואחיה ,ילדות קשה שיכלה לגרור אותה למציאות אחרת גרועה הרבה יותר

צילום: מתוך דף הפייסבוק האישי שלה

היא תמיד סיפרה שאף אחד בחייה לא האמין שיהיה לה עתיד טוב, המורים תמיד זלזלו בה.  “הוכחתי להם שהם טעו, כותבים לי ברשתות החברתיות שאני עושה עבודה טובה וכולם אוהבים אותי”, כך היתה משתפת ניקול בגאווה.

צילום: מתוך דף הפייסבוק האישי שלה

ניקול היתה אלופת ישראל פעמיים באיגרוף וגם אלופת עולם בפיתוח גוף. היא החזיקה בסטטוס IFBB pro, שקיבלה בשנתיים בלבד.

צילום: מתוך דף הפייסבוק האישי שלה

ספורטאים רבים מתאמנים למעמד הזה כל חייהם, בדיוק כמו ארנולד שוורצנגר האגדה.  ניקול חזרה עם בעלה בשנת 2011 לישראל ומאז ועד שחלתה גרה בראשון לציון וגידלה שני ילדים חמודים ומוכשרים.

בתמונה סגן ראש העיר מקסים בביצקי עם ניקול ז’לו בפגישה משותפת שהיתה במשרדו של מקסים ,בבניין העירייה. צילום: מתוך דף הפייסבוק האישי של מקסים בביצקי.

ניקול אימנה דור חדש של אלופי לעתיד בראשון לציון. ניקול ז’לו תיכננה לייצג את ישראל באולימפיאדת 2024 , תוכנית שלמרבה הצער לא תוכל כבר להגשים.

צילום: מתוך דף הפייסבוק האישי שלה

מקסים בביצקי סגן ראש העיר ראשון לציון קיבל בתדהמה את דבר מותה של חברתו ניקול ז’לו כותב בדף הפייסבוק שלו: ” אני בהלם. ניקול ז’לו הלכה לעולמה הלילה. לאחר מחלה קשה, היא הייתה אדם מדהים וספורטאית מעטלה. החיים שלה לא היו קלים, אבל היא הגיעה לגבהים מדהימים בגלל האופי החזק והחיוניות שלה. בדיוק על זה אומרים: הכל היא הצליחה להשיג בעצמה. תנוחי על משכבך בשלום, יהי זכרך ברוך” .

צילום: מתוך דף הפייסבוק האישי שלה

השארת תגובה