רז קינסטליך ראש עירית ראשון לציון בוועידת אשמורת על מערכת החינוך:”מי שיחליט על התכנים בבית הספר הם המנהלים בלבד,כך היה וכך יהיה”

רז קינסטליך ראש העיריה השתתף בפאנל וועידת אשמורת של הסתדרות המורים ,למנהלי מוסדות חינוך, מצ”ב מדבריו:

צילום: יח”צ ועידת אשמורת.

רז קינסטליך, ראש עירית ראשון לציון בוועידת אשמורת על מערכת החינוך: “לא יעזור לאף אחד בסוף מי שיחליט על התכנים בבית הספר הם המנהלים בלבד, כך היה וכך יהיה” .

בנוגע לסוגיה המשפטית ציין כי ראשי הרשויות הם נבחרי ציבור, השלטון המקומי הוא שלטון חזק, קינסטליך: “אני לא חושב שאנחנו ניתן לקחת מאיתנו את הסמכויות, אם נרגיש שזה קורה ההפגנה שהייתה בשבת תהיה קטנה לעומת מה שיקרה כשאנחנו נצטרף, כל ראשי הרשויות ייצאו להפגנות עם מאות אלפי אזרחים מערי ישראל”.

תגובה אחת

  1. קפוסטה יעקב הגב

    בבית-ספר פרטי אכן למנהל הזכות להחליט על תכנית הלימודים אשר בבית-הספר שבניהולו !
    להבדיל מביה”ס הפרטי הוא בית-הספר הממלכתי… !
    כאן חייבת להיות מונהגת תכנית-לימוד וחינוך ממלכתית !! ולא פרטית !!! שכן ההורה השולח את ילדיו ללמוד בבית הספר הממלכתי איננו חשוף לתכנית אותה יחליט מנהל המוסד להעביר בביה”ס עליו הוא מופקד… ! ויתרה מכך אין באפשרותו של ההורה וכן התלמיד להחליט שתוכניתו של מנהל מסויים איננה תואמת את ערכיו והשקפת עולמו ולכן ברצונו לבחור בי”ס אחר…
    * לא מקובל וכן חסר כל בסיס הגיוני הדבר לתת למנהל מוסד חינוכי ממלכתי להחליט על תוכנית לימוד התואמת את דיעותיו הפרטיות… !!!

השארת תגובה