ארגוני המחאה האזרחיים בשיתוף מטה יש עתיד ראשון לציון, מפלגות נוספות מביאים את מחאת ההפיכה המשטרית לראשון לציון

תחת הכותרת “עוצרים את הטירוף – נלחמים על המדינה חוברים יחד גורמים אזרחיים ומפלגתיים, על מנת לצרף את ראשון לציון ולשים אותם במרכז המפה המחאתית בארץ

האירוע יתקיים בצומת התותח, בפינת הרחובות ז’בוטינסקי והרצל, במוצ”ש בשעה 18:00.

מי שיישאו דברים יהיו עורך הדין דניאל חקלאי, מראשי המחאה בארץ, תת אלוף במיל’ דוד אגמון, תושב ראשון לציון ותיק, נציגת המוחים וינחה אותו רמי בז’ה, מפיק האירועים וממובילי מחאת ענף התרבות, תושב העיר אף הוא.

המארגנים מבטיחים נוכחות ערה של תושבות ותושבים מודאגים מהמצב אליו המדינה הולכת, על רק הרפורמות המשפטיות שמתכננת הממשלה בקרוב. בנוסף, הם מבטיחים כי המחאה תהיה א-פוליטית, ללא נוכחות וללא נואמים ממפלגות כלשהן, ברמה הארצית והמקומית.

שי-לי שאשא, ראש מטה יש עתיד בעיר וממארגני האירוע: קיבלנו מהשטח כל הזמן בקשות ואפילו דרישות להתחיל לארגן מחאה גם אצלנו כאן בעיר. פעילים שלנו ושל מפלגות אחרות, של ארגוני המחאה מכל הקשת, אנשי ימין ואנשי שמאל.

לאחר חודש ברצף, שרבים נסעו לתל-אביב להביע את מחאתם, ולאחר שברור שהמחאה הולכת לכיוון של פיזור לרמה המקומית, החלטנו להרים את הכפפה.
מה שקורה כאן במדינה זה טירוף מוחלט. ממשלה שבאה לדרוס כל מה ומי שלא מיישר קו. לא ניתן לזה לקרות. וראשון לציון תעמוד בראש ההתנגדויות”

אייל לידור, פעיל חברתי בעיר: “חיבים לעצור את הטירלול. כאזרח מודאג ולמען עתיד ילדינו, אני קורא לצאת לרחובות לומר לנתניהו ולוין: עד לכאן. להפוך את ישראל להונגריה פולין או איראן, לא בבית ספרנו.
חייבים לשמור על עצמאות כל אחת מהרשויות: השופטת, המבצעת ומחוקקת . הפרדת רשיות כמו שהייתה עד עכשיו. זוהי דמוקרטיה”

איתי מתיתיהו, סגן ראש עיריית ראשון לציון, ראש סיעת יש עתיד: ההפגנה הזאת היא למען המדינה שאנחנו כל כך אוהבים. הצטרפתי לארגון יחד עם חברי מועצה נוספים. הבנו שחלק מהמארגנים והמשתתפים לא רוצים לערב פוליטיקה, וכיבדנו את הבקשה. יחד נשמור על ישראל חופשיה ודמוקרטית.

אילנית הרוש, חברת מועצת העיר יו”ר סניף מר”צ ראשון לציון:
קוראת לתושבות ותושבי העיר. להגיע מחר להפגנה הענקית בעיר ולהילחם על המדינה, על הדמוקרטיה
“הפגנה אצלנו בעיר האהובה שלנו מצטרפים להפגנות בכל הכוח ויחד נאבקים על המדינה שלנו למען עתיד ילדינו”. לא נסכים להפיכה משטרית! לא נוותר על דמוקרטיה, חופש, שיוויון וזכויות אדם.
נפגש במוצ”ש בשעה: 18:00 במתחם התותח (צומת ז’בוטינסקי/הרצל) ביחד נצליח וננצח!

השארת תגובה