כ-1,600 מתנדבות ומתנדבים חגגו באירוע הוקרה מיוחד לכבודם בראשון לציון

ראשון לציון ידועה כעיר מתנדבת עם מספר המתנדבים הגדול בארץ שעומד על כ-10,000 איש, ואף זכתה בשל כך לפרסי הוקרה. במסגרת האירוע חולקו תעודות הצטיינות לשישה ארגונים ולעשרה מתנדבים. ראש העירייה, רז קינסטליך: ״המתנדבות והמתנדבים היקרים שלנו הם פניה היפים של העיר הזאת. רוח הנתינה, היכולת לקום ולעשות מעשה בשביל האחר ולשפר את חייהם של אוכלוסיות מודרות ומוחלשות בעתות חירום ובימי שגרה מהווים השראה ומופת לכולנו”

מיקי אלון יו”ר האגודה למען החייל ראשון לציון יחד עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך

כ-1,600 מתנדבות ומתנדבים הגיעו הערב (א׳) לאירוע הוקרה מיוחד לכבודם שארגנה עיריית ראשון לציון בהובלת האגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי, באולם ה-LAGO בעיר. המתנדבים נהנו מכיבוד וממופע של הבדרן ישראל קטורזה.

כ-1600 מתנדבים ומתנדבות מראשון לציון

ראשון לציון ידועה כעיר מתנדבת עם מספר המתנדבים הגדול בארץ שעומד על כ-10,000 איש. המתנדבים מאוגדים תחת מחלקת ההתנדבות העירונית באגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי, הן באופן עצמאי והן דרך אחד ממאות ארגוני המתנדבים השונים בעיר.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך

במסגרת האירוע חולקו תעודות הצטיינות לשישה ארגונים ולעשרה מתנדבים. הארגונים הזוכים הם: האגודה למען החייל, ארגון “יד לדל”, מנ”ע (מרכז זכויות נשים עירוני), ניצני ראשון, משמר הנחלה ורוטרי. עשרת המתנדבים המצטיינים הם: מירב כספי – על הקמת מיזם של מכירת תחפושות ורכישת סלי מזון מהכנסות המכירה; איתן לוין – שהקים את פרויקט “אהבת חינם”; נטשה קרצנר – מתנדבת בשי”ל (שירות לתושב) ובמרכז הגישור העירוני; רועי כהן – על פעילותו החברתית עם דרי רחוב, עזרה בסלי מזון ועוד; אטי יעקבסון – שהקימה את קהילת “סבתא ללא הפסקה”; אלחנן רוט – שמפקד בהתנדבות על יחידה 360; לבנת דגמי – על הקמת והפעלת מיזם ניצוץ של אור בעמותת “גשרייה”; אפרים שבת – על התנדבותו בפעילות “ראשונע”; אלה פאסט – על התנדבותה ב”קהילה מטיילת” במתנ”ס רמת אליהו; ויוסי שוורץ – על ליווי מרותקי בית ב”יד שרה”.

ראש העירייה, רז קינסטליך:

״ראשון לציון שחוגגת השנה 140 להיווסדה, ידועה בעיקר בשל הערכים החברתיים, הסולידריות הקהילתית והמעורבות החברתית – הן בימי שגרה וביתר שאת גם בתקופת הקורונה. המתנדבות והמתנדבים היקרים שלנו הם פניה היפים של העיר הזאת. רוח הנתינה, היכולת לקום ולעשות מעשה בשביל האחר ולשפר את חייהם של אוכלוסיות מודרות ומוחלשות בעתות חירום ובימי שגרה מהווים השראה ומופת לכולנו”.

מ”מ וסגן ראש העיר מוטי עג’מי

מ”מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק המינהל לשילוב חברתי – מוטי עג’מי:

״המתנדבות והמתנדבים שלנו שמשקיעים מזמנם ופותחים את לבם הם דוגמה ומופת לאזרחות טובה. אני נפעם מהתנהלות מחלקת ההתנדבות שמובילה ומפתחת את תחום ההתנדבות בעיר והפכה אותו לכלי לצמצום פערים חברתיים, ומודה למלי בן משה – ראש המינהל לשילוב חברתי, לשירן לוסטיג גנץ – מנהלת האגף לפיתוח שירותים חברתיים, ולמיכל בן טובים – מנהלת המחלקה. יש מלאכים בראשון לציון!”.

מיקי אלון בעת קבלת תעודת ההוקרה

נזכיר, כי לאחרונה זכתה עיריית ראשון לציון באות “עשות משפט ואהבת חסד” מלשכת עורכי הדין על הצטיינות בפיתוח מסגרות ותשתיות התנדבותיות למען התושבים; וכן בפרס ממשרד הרווחה על מיזמי התנדבות מיוחדים בתקופת הקורונה.

מיקי אלון יו”ר האגודה למען החייל ראשון לציון יחד עם אבי צרף, אילנית הרוש ומוטי עג’מי

כמו כן, עיריית ראשון לציון חנכה בחודש נובמבר האחרון את בית המתנדב בעיר – מקום המיועד למתנדבות ולמתנדבים ובו מתקיימות הרצאות והדרכות של עמותות וארגונים חברתיים, קיום כנסים, מפגשים חברתיים ועוד. הבית מצטרף לפעילויות נוספות של העירייה עבור המתנדבים בעיר – החל מביטוח ועד לחלוקת כרטיס מתנדב עם הטבות לרכישה בעסקים מקומיים.

מעוניינים להתנדב? פנו למחלקת ההתנדבות העירונית במינהל לשילוב חברתי, בכתובת המייל: hitnadvut@rishonlezion.muni.il, או בטל’: 03-9689909.

השארת תגובה