נלחמים בתופעת החרמות בראשון לציון בצעדה עם ראש העיר רז קינסטליך,חברי מועצה,המדליסטית האולימפית לינוי אשרם, חברי הנהגת ההורים העירונית,הורים וילדים

הורים יקרים ! היום אחר הצהריים תתקיים הצעדה העירונית לחרמות ,זו השנה השניה. הפרוייקט החל שנה שעברה, כחלק מעבודתו של צוות אשר עסק בנושא וניסה לקדם את הנושא הכל כך חשוב, בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר רז קינסטליך וצוותי העיריה. חרם זו צלקת! חרם זה החלום הרע שכל הורה אינו מעוניין שיקרה לילדו שלו ולצערנו, זה קורה ,התופעה הולכת ומתרחבת! מידי יום מגיעות אלינו שיחות המתארות מקרים מצערים, מקרים כואבים. אנו שומעים ומנסים לעזור.

ככל שנדבר על הנושא, ככל שנשתף פעולה על ידי הורה, הצוות והילד, כך תגדל המודעות כלפי התופעה. הילדים, לאט לאט יבינו כי נגרמת פגיעה ואנו מקווים שהתופעה תלך ותפחת. אנו כהורים לילדים צריכים להראות את כוחנו,והוא כוח גדול מאוד! לזכותה של עיריית ראשון ,ראש העיר רז קינסטליך והצוות שעבד ועזר לנו לארגן את הצעדה, הם עימנו עוזרים ונהנים לכל מה שביקשנו. עכשיו זה הזמן שלנו להוכיח כי אנו קיימים! הורים יקרים, היום זה קורה, הצעדה העירונית נגד חרמות וכולנו נהיה שם (עם שלטים). מצפים לשיתוף הפעולה שלכם. הנהגת ההורים העירונית ראשון לציון.

השארת תגובה