
בסופשבוע האחרון (יום שישי) הושק חוג הגלישה במים לחניכי אקים ראשון לציון הודות לשיתוף פעולה של סגן ראש העיר מחזיק תיק הרווחה מוטי עג'מי , ליאת עיברי מחזיקת תיק שיקום ונכויות ברשות, נדב מנהל מרכז הגלישה בחוף ראשון וצדוק לוי יו"ר סניף אקים ראשל"צ

ביום הראשון של חוג הגלישה הגיעו 7 חניכים, בליווי של מתנדבים שהגיעו לסייע.

במהלך החוג עברו החניכים הכשרה וליווי מקצועי ע"י מדריכי גלישה שכלל הכרת הגלשן וחליפת הגלשן, אימון יבש בחוף ולאחריו כניסה לים עם הגלשן.


פרסמו חינם בלוח המודעות של ראשון לציון לפרסום מודעה ‹


[…] גלישה לאנשים עם לקויות ראייה בחוף ראשון לציון חניכי אקים ראשון לציון תופסים גלים! חדש בעיר ,חוג גלישה … גלישה מיקי אלון מיקי אלון מקומון ראשון מיקי אלון […]