רז קינסטליך ראש העיר ראשון לציון הופך את חזונו ,לעיר שמקדמת אורח חיים בריא וספורטיבי, למציאות, כבר בקיץ הקרוב

בימים אלה מתחילה עיריית ראשון לציון לבנות את מתחם הכושר הרב-תחומי הגדול במדינה

הדמיית המתחם. דוברות עיריית ראשון לציון.

מה הולך להיות במקום?
למעלה מ-6,000 מ"ר מתחם כושר חיצוני, מתוכם כ-5,000 מ״ר מתחם אימון הגדול מסוגו בעולם!
18 מתחמי אימון שונים ומגוונים.

למעלה מ-300 תושבים יוכלו להתאמן בו-זמנית בכלל מתחמי הכושר. למעלה מ-150 מתקני כושר שנתמכים באפליקציה SMART.

2 מסלולי ריצה היקפיים בגודל 250 מ"ר ו-333 מ"ר
2 מתחמי מתיחות וחימום.

פרסמו חינם בלוח המודעות של ראשון לציון לפרסום מודעה ‹

המתחם כולו הולך להיות מוצלל ומואר כדי לשמש את התושבות והתושבים גם בבוקר וגם בשעות הערב

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "הבטחנו לתושבות ולתושבים שנוסיף עוד ועוד מתקני כושר וספורט ושנמשיך להיות עיר שמקדמת אורח חיים בריא וספורט, ואני שמח לבשר שאנחנו יוצאים לדרך כדי להגשים את החזון הזה ומתחילים בבנייה של מתחם הכושר הרב-תחומי הגדול במדינה! מקווה לראות את כולכם וכולכן על המסלול!".

רז קינסטליך ראש העיר במתחם שהחל כבר להיבנות בקרית ראשון. צילום: דוברות העירייה.

8 תגובות

  1. שמעון סימון Reply

    אשרך רן רק דברים טובים קורים בזמן כהונתך.. חזק ואמץ

  2. דניאל גינת Reply

    מיקי ידידי
    אתה אלוף בלפרגן לרז הכל טוב
    אבל תגיד לי למה אנחנו תושבי המערב צריכים לסבול את פקקי התנועה האיומים ברחו,משה דיין לשני הכיוונים למה נסיעה של 5 דקות לוקחת שעה
    היה ממש חשוב בזמן הזה שעובדים על דרך לרכבת קלה להפוך 2 מסלולים לאופניים שביום ממוצע עוברים שם בקושי 100 איש בעוד אלפים במיוחד תושבי המערב סובלים ומבזבזים שעות והרבה עצבים על הכביש
    תגיד לדוגמן רז קינסליך שימצא פיתרון אחרת אני מבטיח לך שאנני עם עוד קבוצת אנשים המתגוררים במערב העיר נדאג לכך שזאת תהיה הקדנציה ראשונה והאחרונה שלו
    שלא לדבר על פקקי התנועה כל בוקר וצוהרים בשכונת שיקמה
    כביש דו מסלולי שאנשים מחנים את המכוניות על אדום לבן הורים מביאים את הילדים לבית הספר עומדים באמצע הכביש וסוגרים את הדרך
    בושה של ראש עיר שדואג רק להופיע בתיקשורת בהופעה של דוגמן ולא רואה את המצוקה היום יומית של התושבים מידי יום
    יש פיתרונו לבעיה שיקיים איתי פגישה ואני יסביר לו

  3. ש,.י Reply

    העיר נחנקת מעוד ועוד שטחי בינוי כמעט ללא פארקים וללא שטחים ירוקים .לא לזה פיללנו כשבחרנו בך ,בבחירות הבאות מקווה שנקבל ראש עיר אחר .

  4. היידן Reply

    אחד מלקק לשני
    אבל העיר מסריחה כמו שלא הייתה מעולם
    העיר פקוקה כמו שלא הייתה מעולם
    ראש עיר בחור טוב אני מאמין שגם איש טוב
    אבל הוא לא מתאים לתפקיד

  5. יפה Reply

    פרוייקט מבורך אבל למה לא דואגים גם לבריאות הנפש למקום של רוגע ושלווה לשמורות טבע בעיר.. כמו פנינת הטבע אגם ראשון שהולכת ונחרבת…אנשים זקוקים למקומות כאלו לברוח ממגדלי הבטון כדי להיות בריאים נפשית .
    זה משהו שעיריית ראשון בקדנציות הקודמות טיפחה ואתה הורס
    מקום עם פוטנציאל דוגמת החולה. ואני לא מגזימה.

  6. ראשונית של אמת Reply

    מה עם טיפול באזורים הדרומיים והיותר ותיקים של ראשון? שכונת ראשונים? שכונת רמז?
    גם שם צריך פארקים, ריאות ירוקות, ודווקא שם הגיוני למקם בריכה ואולי מתקנים נוספים – באזור של היכל הספורט.
    לטיפולך.

  7. תומר Reply

    יש מצב שבוא סוגר גם את החי כיף כדי להקים את המתחם הזה ?

השארת תגובה