חולמים על חוויה תאילנדית כאן בראשון לציון? תפסיקו לחלום ובואו, מגיע לכם!

צ’אנג מאי Chiang Mai massage – חוויה תאילנדית אמיתית הגיעה לראשון לציון ,מומלץ לנסות !

את ספא צ’אנג מאי הקימו חברי ילדות שהפכו שותפים משה כץ ושמוליק צוליקר. את הרעיון קיבלו לאחר טיולים רבים שעשו בתאילנד ותמיד פתחו וסיימו את הטיול בעיסויים בהגזמה כמו כל הישראלים שמחפשים את הרוגע והשקט לאחר שיוצאים ממדינת הלחץ והעצבים ,ישראל.

הם שאלו עצמם איך מביאים לארץ את השקט והרוגע הזה?, את המקצועיות של התאילנדים והמקום המרגיע בו עובדים.

בשיא מגיפת הקורונה, בסגר, כשהמדינה והעולם בבלאגן עצום החליטו השותפים לעשות מעשה ולפתוח את המקום הראשון שלהם בבוגרשוב 29 תל אביב ולנסות להביא את החוויה האמיתית של תאילנד לספא
,הם החליטו להתחיל בקטן ולאחר כשנה הפכו להיות הספא הכי מדובר בתל אביב.

לאחר ההצלחה והביקורות החיוביות החליט משה לפתוח עוד מקום באזור השפלה כדי להביא את החוויה המיוחדת והכייפית הזו לעוד קהל ואכן הפרוייקט הסתיים בהצלחה רבה והסניף בנגבה 24 ,מערב ראשון לציון נפתח ,המקום מושקע עד לפרט הכי קטן, חוויה על חושית, מי שלא מנסה , פשוט מפסיד.

משה מוסיף ומספר לנו: “הצלחנו להעביר את התחושות שאותם חשנו,הרגשנו וחווינו בטיולים שלנו בתאילנד לתוך המקום שלנו, יצקנו את תאילנד במקום, לא רק ספא רגיל, בהמשך אנו מתכננים להמשיך לצמוח ולהפוך לרשת כדי לתת לישראלים רוגע והנאה בתוך סיר הלחץ המטורף שבו אנו חיים , ומכאן אני קורא! קרית אונו תתכוננו!”

אני שולח תודה מכל הלב ללקוחות שלנו ומי שעדיין לא לקוח אז מוזמן/ת להגיע לחגוג עימנו בספא, עיסוי תאילנדי מושלם ממש כמו בתאילנד , יום כיף /יום הולדת / יום נישואים.

מעסים תאילנדים פוט מסאז’ מסורתי מוזמנים אלינו 》נייד: 054-787-6002
🤍בוגרשוב 29 תל אביב
🤍רח’ נגבה 24 ראשון לציון

השארת תגובה