שוויון דרמטי ומותח בדרבי בין מכבי ראשון להפועל ראשון כדוריד

הדרבי הראשוני העונה לא מאכזב! אחרי שני משחקים ראשונים שהסתיימו על חודו של שער – פעם לטובת מכבי, ופעם לטובת הפועל – הדרבי שהתארח בנחלת יהודה – סיפק יופי של פינאלה – מוזמנים לצפות בו, המשחק המרכזי של המחזור השמיני בשלב הבתים בליגת ווינר.

צילום ושידור – ערוץ הספורט, אסף אקרמן ורון קופמן.עריכה – אלון

הפועל ראשון לציון:

“שבת שלום, שני מחזורים נותרו להפועל אלטשולר שחם בבית העליון בליגת ווינר (מול בני הרצליה והפועל אשדוד) כשאת הדרבי במסגרת המחזור ה-8 שנערך היום, סיימה האדומה בשוויון 26:26 (11:12).

חניכיו של חירוויה פז׳ין ממשיכים להוליך את הטבלה עם 30 נקודות כשמתחתיהם, במקום השני והשלישי עם 27 נקודות, מכבי ראשל״צ וא.ס רמה״ש.

ביום שישי הבא תצא הפועל אלטשולר שחם ראשל״צ למשחק חוץ מול בני הרצליה במסגרת המחזור ה-9 והלפני האחרון בבית העליון בליגת ווינר (📍15:00, אולם הראשונים).

🚩מהלך המשחק: השוער תום שם טוב פתח את המשחק עם צמד עצירות ומנגד כבש אולג אסטראשפקין צמד. משחק הגנה קבוצתי של האדומה, צמד הדיפות נוספות של תום שם טוב בין הקורות (וביניהן זריקה מה-7מ׳) ושערים שהוסיפו רועי ליבגוט ואולג אסטראשפקין העלו את האדומה ל- 1:4. נמניה פריבאק הוסיף צמד, אולג אסטראשפקין ואיתי סורקיס כבשו, תום שם טוב רשם עצירה נוספת ובדקה ה-15 עמד היתרון האדום על 4 שערים. משחק הגנה חזק של הפועל אלטשולר שחם ראשל״צ ואיבוד כדור של היריבה הובילו לשער של אנטוניו פריבאניץ ומיד לאחר מכן, משחק הגנה מצוין והשתלטות על כדור של תומר בודנהיימר הובילו לשער שכבש אולג אסטראשפקין שהעלה את האדומה ל- 5:10 בדקה ה-20. בהמשך עצר השוער תום שם טוב התקפה מתפרצת, איתי סורקיס ונמניה פריבאק הוסיפו אבל ריצת 0:3 של היריבה צמקה את היתרון האדום והפועל אלטשולר שחם ראשל״צ ירדה להפסקה בפלוס שער.

אולג אסטראשפקין ורועי ליבגוט כבשו עם פתיחת המחצית השנייה, תום שם טוב עצר בשער ושי נתן, שבלט גם בהגנה, העלה ל-3 שערי יתרון מאסיסט שמסר לו נמניה פריבאק. היריבה צמקה אבל בדקה ה-38 כבש נמניה פריבאק מאסיסט מבריק שמסר לו תומר בודנהיימר וביחד הם שמרו על היתרון האדום (14:16). תום שם טוב עצר בין הקורות אבל הקבוצה התקשתה לייצר שערים מנגד ובדקה ה-40 השיגה היריבה שוויון 16:16. נמניה פריבאק ואיתי סורקיס השיבו את היתרון לצד האדום ומיד לאחר מכן, אולג אסטראשפקין ואנטוניו פריבאניץ הגדילו ל-19:21. בהמשך, כבשו רועי ליבגוט, נמניה פריבאק ואיתי סורקיס ושמרו על יתרון אדום של שני שערים עד לדקה ה-56. פחות מדקה לסיום המשחק עלתה היריבה ליתרון אבל רועי ליבגוט ידע לכבוש את השער האחרון במשחק ולהשיג שוויון 26:26 לאדומה.

כבשו: אולג אסטרשפקין 8, נמניה פריבאק 7, איתי סורקיס ורועי ליבגוט 4 כ”א, אנטוניו פריבאניץ’ 2 ושי נתן 1. תום שם טוב 10 מ-31 – 32%.

מכבי ראשון לציון:

“סיכום הדרבי מהיום – הבטחנו מותח?! קיימנו!

שיוויון דרמטי שהשיגה הפועל ב5 השניות האחרונות של המשחק, לאחר שמכבי נטלה את ההובלה הראשונה בתוך הדקה האחרונה למשחק ועם זאת חלוקת נקודות בין מוליכות הטבלה כשבסיום שיוויון 26.

מזכירים לכל האוהדות והאוהדים
🗓️ ביום שישי הבא (24.03) יארחו שחקני מכבי את א.ס. רמה”ש
🏆 וביום שני 27.03 גמר גביע המדינה מול מחזיקת הגביע הפועל אשדוד באולם גן נחום.

צריכים אתכם איתנו!🫵👏”

השארת תגובה