למעלה מ-5,000 רצים כולל ראש העיר רז קינסטליך השתתפו הבוקר במרוץ ראשון לציון ה-6

המרוץ נפתח בדקת דומייה לזכרו של אור אשכר ז״ל שנרצח בפיגוע בדיזנגוף. ראש העירייה, רז קינסטליך, הזניק את כל המקצים ואף לקח חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלות. במרוץ השתתפו גם מנכ”ל בנק דיסקונט, אורי לוין, ועובדות ועובדי הבנק, שצפויים לאכלס בקרוב את קמפוס דיסקונט במתחם האלף. קינסטליך: “איזה כיף לפתוח את הבוקר עם אלפי הרצות והרצים שהגיעו אלינו מכל חלקי הארץ. אני מצדיע לכולם על הרוח הספורטיבית שהפגינו”

צילום: דוברות העירייה.

5,000 רצים השתתפו הבוקר (שישי) במרוץ ראשון לציון המתקיים זו השנה השישית. ראש העירייה, רז קינסטליך, פתח את מקצה ה-10 ק״מ בדקת דומייה לזכרו של אור אשכר ז״ל שנרצח בפיגוע בדיזנגוף לפני שבועיים ושהיה איש ברזל וסמל לספורט ולריצה. יחד איתו היו מיכאל אוסדון, חברו הטוב של אשכר ז״ל שנפצע בפיגוע, וחברים נוספים.

צילום: דוברות העירייה.

במרוץ היו מגוון מקצים לציבור הרחב: 3 מקצים תחרותיים של 10 ק”מ, 5 ק”מ, או 2.2 ק”מ; לצד מקצים עממיים – 2.2 ק”מ שבו השתתפו מעל ל-3,000 רצים, רובם תלמידים מכיתות ספורט, ממגמות לחינוך גופני ומנבחרות ספורט מבתי הספר בעיר; מקצה 1,200 מטר לתלמידי כיתות ה’-ו’; מקצה 500 מטר לאנשים עם מוגבלות ומקצה 250 מטר לאפרוחים.

צילום: דוברות העירייה.

קינסטליך הזניק את כל המקצים ואף לקח חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלות.

צילום: דוברות העירייה.

אל המקום הראשון במקצה ל-10 ק”מ בקרב הנשים הגיעה ברכה דויטש עם תוצאה של 36 דקות ו-13 שניות, במקום השני זכתה עמית קומא עם תוצאה של 36 דקות ו-47 שניות, ובמקום השלישי זכתה רוני אביצור עם התוצאה 40 דקות ו-22 שניות.

צילום: דוברות העירייה.

בקרב הגברים חצה גירמה אמרה ראשון את קו הגמר עם תוצאה של 29 דקות ו-30 שניות, מיד אחריו הגיע שמואל אבוהאיי עם 29 דקות ו-38 שניות, ואת המקום השלישי קטף דרבה יהודה עם תוצאה של 29 דקות ו-41 שניות.

צילום: דוברות העירייה.

הפרס למקום הראשון (גברים/נשים) במקצה ל-10 ק”מ עומד על 2,500 ₪; המקום השני זכה ב-1,500 ₪ והמקום השלישי ב-1,000 ₪. כל משתתף בכל אחד מהמקצים קיבל בסיום מדליה על ההשתתפות.

צילום: דוברות העירייה.

במרוץ השתתפו גם מנכ”ל בנק דיסקונט, אורי לוין, ועובדות ועובדי הבנק שרצו במקצה התחרותי של 5 ק”מ. בשבועות הקרובים צפויה קבוצת דיסקונט המונה כ-5,000 עובדות ועובדים, כולל ההנהלה הבכירה, לעבור לקמפוס דיסקונט הנבנה במתחם האלף בראשון לציון. קבוצת דיסקונט תהיה החברה הראשונה שתיכנס ותאכלס את מתחם האלף.

צילום: דוברות העירייה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״זה כבוד גדול עבורנו להנציח בדקת דומייה את אור אשכר ז״ל, שהיה איש ברזל וסמל לספורט ולריצה. מרוץ ראשון לציון הוא הזדמנות נהדרת לפעילות ספורטיבית עבור כל המשפחה, ודאגנו השנה למגוון רחב של מקצים כך שכל אחד יכול היה להירשם למקצה המתאים לו. ראשון לציון היא בירת הספורט של ישראל, ושמחתי לראות את כל התושבות והתושבים שידועים באהבתם לספורט לוקחים חלק במרוץ. אני מצדיע לכל האתלטים, לתלמידי בתי הספר ברחבי העיר ולבוגרים עם מוגבלות על הרוח הספורטיבית שהפגינו”.

השארת תגובה