כנס הרמת כוסית שערך עידן מיזרחי במוזיאון ראשון לציון עסק בחזון העיר ראשון לציון לשנת 2030

אמש ערך המשנה לראש העירייה עידן מזרחי כנס הרמת כוסית לחג הפסח. באירוע השתתף ראש העירייה רז קינסטליך מכובדים וחברים

עידן מיזרחי. צילום: ליאור טוויל.

הכנס שנערך במוזיאון ראשון לציון עסק בחזון העיר ראשון לציון לשנת 2030. בין המוזמנים בכנס פגשנו את ראש העירייה מר רז קינסטליך, רבני העיר, שחקן הכדורגל פיני בלילי, תושבי ראשון לציון חברים וחברי משפחתו של עידן מזרחי.

הגיעו להקשיב וגם לתמוך. צילום:ליאור טוויל.

את שליחותו הציבורית התחיל עידן בגיל 17 לאחר שהקים עם ראש העיר את תנועת “צבר” (צעירים בעד ראשון) ולאחר מכן ברשימת הירוקים והצעירים בהובלת רז קינסטליך.

עידן מיזרחי ממשיך בשליחותו הציבורית. צילום:פרטי.

מאז עידן מכהן כ-9 שנים במגוון תפקידים רבים כדי להפוך את ראשון לציון למקום טוב יותר עבור תושביה.

עידן מיזרחי עם חברו ראש העיר רז קינסטליך אמש באירוע. צילום:ליאור טוויל.

“המסע המופלא הזה שאני עובר בשליחות הציבורית שלי כאן עם תושבי העיר הוא חלק בלתי נפרד ממני”.
.העיר ראשון לציון בראש סדר העדיפויות שלי וכך גם הצלחתם ורווחתם של כל תושבי העיר. אמר והוסיף עידן.

עידן מיזרחי. צילום: ליאור טוויל.

במשך שנים אנו עמלים על שיפור פני העיר, הענקת שירות לתושב, הקמת מעונות סטודנטים, יצירת יוזמות עירוניות כמתקני חנייה לפתרון מצוקת החנייה, קורקינטים שיתופיים, פיתוח האגם שליד הסופרלנד, יוזמה לתליית דגלי ישראל בכל רחבי העיר ומוסדות העירייה לאורך כל השנה, תמ”א 38 , תנופת התחדשות עירונית בתחום פינוי בינוי הקמת וחוף ים נגיש לכולם.

עידן מיזרחי פותח את האירוע. צילום:ליאור טוויל.

“עידן מזרחי משנה לראש העיר” מה החזון שלי לראשון 2030 ?
“אני רוצה לראות שבראשון לציון 2030 – אני וחבריי הצעירים והצעירות, לא עזבנו את העיר לערים אחרות ובטח שלא למדינות אחרות. אני רוצה לראות את הצעירים גרים כאן בראשון לציון, מגדלים ומחנכים את ילדיהם. אני רואה עיר שהפכה מטובה למצוינת, העיר המובילה ביותר בישראל.

כמשנה לראש העיר וחבר תנועת הליכוד, אני גאה על הזכות לשרת את העיר שלנו. ב10 שנים האחרונות פעלתי לילות כימים לשיפור איכות החיים של כלל תושבי העיר, לשכתי תמיד הייתה ותישאר פתוחה עבורכם והיום – אני צריך שאתם, כל אחד ואחת מכם, תתנו לי את הכוח להמשיך ולהשפיע. אני מחויב להמשיך ולפעול להפיכת העיר ראשון לציון למקום טוב יותר עבור כולנו לחיות בו תודה על התמיכה והאמון בי. יש לנו עוד המון עבודה למען תושבי העיר ראשון לציון וזוהי רק ההתחלה. בכנות, עידן מזרחי משנה לראש העירייה

הרב חנן מברך באירוע. צילום: מיקי אלון.

עידן מזרחי הינו חבר מועצה כ9 שנים ברשימת הירוקים והצעירים ומכהן כמשנה לראש העירייה, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בייעוץ ארגוני, מ”מ יו”ר דירקטוריון ייזום, מחזיק תיק חוף הים והאגמים ומחזיק תיק כח אדם בעירייה.

המשתתפים הגיעו בהמוניהם . צילום: מיקי אלון.
ערב חגיגי- מוזיאון ראשון לציון. צילום:מיקי אלון.

השארת תגובה