חיים בקשייב פקח חניה של עיריית ראשון לציון חילץ בגבורה אישה שהותקפה באלימות ע”י בעלה לעיני ביתם בת השנתיים

פקח חניה בחברה עירונית לביטחון וסדר ציבורי של עיריית ראשון לציון שהיה בפעילות שגרתית במרכז העיר חילץ אישה שהותקפה באלימות על ידי בעלה לעיני ביתם בת השנתיים. בתגובה לפעילות הפקח החל הבעל לתקוף את הפקח במהלומות אגרופים.

בתמונה הפקח חיים בקשייב

למרות האלימות הקשה שהופנתה כלפי הפקח הוא המשיך להתעמת עם הבעל האלים וגונן על האישה למרות שנפצע ונחבל. היום לפני הצהריים הגישה המשטרה לבית המשפט כתב אישום נגד התוקף.
הפקח חיים בקשייב, היה בפעילות סיור שגרתית במרכז ראשון לציון. ברחוב קרית ספר פנה אליו אזרח וביקש מידע על דוח חניה שקיבל זמן קצר קודם.

״ הסברתי לאזרח כיצד הוא יכול להגיש ערעור על הדוח כאשר הגיעה אישה בריצה וסיפרה כי השכן שלה מכה את אישתו בבנין הסמוך. מיד רצתי לבנין. בחדר המדרגות הבחנתי באישה נסערת כשהיא אוחזת את פניה בידה. הבנתי שהוא חבט בה בלסט וגרם לה לחבלה. הבעל עלה לדירה וראיתי את התינוקת לידו.

פניתי אליו ביקשתי שיזדהה בפני רציתי לשמוע ממנו מה התרחש. הערכתי כי אני יצליח להרגיע אותו. הוא סירב להשיב לבקשותי. יצאתי מפתח הדירה ופניתי לאישה שעמדה ליד. היא חששה אבל התחילה לספר לי. בתגובה הבעל התפרץ והחל לצעוק שאני לא אדבר עם אישתו: ׳זה לא ענין שלך…׳ הוא צעק והחל לקלל אותי. פתאום הוא קפץ מעל המעקה של המדרגות והחל להנחית לי על הראש אגרופים. ניסיתי להדוף אותו ובמקביל להזעיק תגבור במכשיר הקשר אבל הוא הצליח לבעוט במכשיר הקשר ונטרל אותו.

בתמונה הפקח חיים בקשייב

בגלל שכל המאבק היה בחדר המדרגות ושני אזרחים נחלצו לעזרתי לא יכולתי להפעיל את תרסיס גז הפלפל שהיה ברשותי. חששתי שאנשים אחרים יפגעו. בשלב הזה החלטתי לצאת מהבנין מתוך כוונה שהוא ירדוף אחרי. אמרתי לאישה שמייד תעלה לדירה תנעל עצמה ושלא תפתח את הדלת רק כשאני אגיד לה. היה חשוב לי שהיא והילדה יהיו מוגנות. התוקף המשיך לרדוף אחרי תוך שהוא מכה אותי באגרופים רק בעזרת האזרחים שנחלצו לעזרתי הוא נוטרל, ורותק על הקרקע״ סיפר הפקח חיים בקשייב.

השארת תגובה