בואו לעשות ספורט עם כל המשפחה: צעדת השלושה ה-26 תתקיים בחול המועד פסח בראשון לציון

עיריית ראשון לציון והחברה העירונית יקיימו את צעדת השלושה ה-26 ביום שני, ה-10.4.23, לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר וצביקה נרבט, בני העיר שנהרגו בפיגוע האוטובוס בכפר דרום ב-1995. בצעדה מגוון מסלולים המתאימים למשפחות, זאת לצד הפנינג חוויתי עם מתקנים מיוחדים, מתנפחים, הפעלה ויצירה לילדים וחלוקת קרטיבים. ראש העירייה, רז קינסטליך: “צעדת השלושה היא זמן נהדר לבילוי משפחתי בתקופה הכי יפה ופורחת בשנה. אני מזמין את כל התושבות והתושבים להגיע וליהנות מפעילות ספורטיבית ומהפנינג מיוחד”

בתמונה תיעוד מצעדת השלשה בראשון לציון – צילום: דוברות העירייה

אחרי ליל הסדר והרבה אוכל – זה הזמן לעשות קצת ספורט. עיריית ראשון לציון והחברה העירונית מזמינות את תושבות ותושבי העיר ל”צעדת השלושה” לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר וצביקה נרבט, בני ראשון לציון שנהרגו בפיגוע האוטובוס בכפר דרום ב-1995.

הצעדה ה-26 תתקיים בחול המועד פסח, ביום שני ה-10.4.23, החל מהשעה 08:30 בבוקר, ותיערך בשלושה מסלולים שיעברו בטבע העירוני של ראשון לציון: המסלול הכחול – מסלול משפחות באורך של כ-2 ק”מ, המסלול הירוק – מסלול בינוני באורך של כ-6 ק”מ, והמסלול האדום – מסלול ארוך למיטיבי לכת באורך של כ-10 ק”מ. כל המסלולים בחינם ואין צורך ברישום מוקדם אליהם.

בתמונה תיעוד מצעדת השלשה בראשון לציון – צילום: דוברות העירייה

כמו כן, בנקודת הכינוס שבאצטדיון הברפלד יתקיים הפנינג חוויתי לכל המשפחה הכולל מתקני פנאי, מתנפחים ועוד חוויות. בתחנת הלייב פארק (הליכה של כ-1 ק”מ דרך מסלול המשפחות) יוצב מתקן קיר טיפוס ואומגה, לצד תחנות הפעלה ויצירה לילדים וחלוקת קרטיבים.

בתמונה תיעוד מצעדת השלשה בראשון לציון – צילום: דוברות העירייה

ראש העירייה, רז קינסטליך: “צעדת השלושה היא זמן נהדר לבילוי משפחתי בתקופה הכי יפה ופורחת בשנה. הצעדה היא מסורת רבת שנים בעיר לזכר שלושה מטובי בנינו שנרצחו בפיגוע בשנת 1995. אני מזמין את כל התושבות והתושבים להגיע וליהנות מפעילות ספורטיבית לכל המשפחה”.

לפרטים נוספים אודות הצעדה: https://www.rishonsport.co.il/

השארת תגובה