ראש העיר רז קינסטליך – השנה נחגוג את יום העצמאות עם זיקוקים שקטים בראשון לציון!

בעקבות פניות תושבים, הנחה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, כי הזיקוקים השנה יהיו שקטים מתוך התחשבות באנשים הסובלים מפוסט טראומה ומהלם קרב, קשישים, אנשים עם צרכים מיוחדים, ילדים ובעלי חיים. קינסטליך: “השנה חוגגים את יום העצמאות בהתחשבות ובכבוד באותן אוכלוסיות שרעש הזיקוקים גורם להן למצוקה של ממש. אני בטוח שהחגיגות יהיו שמחות ומהנות גם עם זיקוקים שקטים”

צילום: עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון תקיים לראשונה השנה זיקוקים שקטים ביום העצמאות מתוך התחשבות באנשים הסובלים מפוסט טראומה ומהלם קרב, קשישים, אנשים עם צרכים מיוחדים, ילדים, אנשים עם חרדה ובעיות ויסות חושי ובעלי חיים. בעקבות פניות של תושבים, הנחה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, כבר בשנה שעברה להיערך ולהזמין ליום העצמאות הקרוב זיקוקים שקטים שעוצמת הרעש שלהם מופחתת. נציין, כי הזיקוקים השקטים הם צבעוניים ודומים באפקט לזיקוקים הרגילים.

צילום: עיריית ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: “הקשבנו לתושבות ולתושבים שפנו אלינו והחלטנו להפעיל השנה זיקוקים שקטים מתוך כבוד והתחשבות באנשים הסובלים מפוסט טראומה, אנשים עם צרכים מיוחדים, קשישים, ילדים וגם בעלי החיים. ההשפעה של הזיקוקים על אותם אוכלוסיות ברורה לנו וגורמת למצוקה של ממש.

“אני מזמין את כולם לבוא ולשמוח ולחגוג 75 שנה למדינת ישראל ו-140 שנה לראשון לציון בשלל האירועים והפעילויות שארגנו לכם ברחבי העיר. אני בטוח שהחגיגות יהיו שמחות ומהנות גם עם זיקוקים שקטים”.

השארת תגובה