ברכות להפועל דלתות פנדור ראשון לציון שזכתה באליפות המדינה לנשים – והשלימה זכייה בדאבל!

הפועל דלתות פנדור ראשון לציון עם ניצחון דרמטי אתמול 28:29 (12:14) על מכבי הארזים רמת גן במשחק השלישי והמכריע בגמר הפליאוף, ושמונה ימים אחרי הזכייה מול אותה קבוצה מרמת גן בתום הארכה בגמר גביע המדינה (26:27).

צילום: איגוד הכדוריד

הפועל זוכה באליפות החמישי בתולדותיה, ועושה זאת 28 שנה לראשונה מאז הזכייה האחרונה שלה ב-1995 (העונה היא גם זכתה בגביע המדינה החמישי בתולדות המועדון). בכך, נחתמת עונה נפלאה בליגת אתנה לנשים בכדוריד.

הפועל דלתות פנדור ראשון לציון ללא ספק ראויה להישג, אחרי שחצתה את העונה הסדירה במאזן של 1:11 ניצחונות-הפסד, הדיחה את מכבי ראשל”צ מתארי האליפות וגביע המדינה, וכאמור השלימה ניצחונות במעמדי הגמר (כולל בגביע האיגוד ערב פתיחת העונה).

צילום: איגוד הכדוריד

תגובת הפועל דלתות פנדור ראשון לציון:

“❗️יש לנו דאבל היסטורי בנשים❗️
קבוצת הנשים האחת והיחידה הפועל דלתות פנדור ראשל״צ השלימה היום ניצחון מרשים והירואי בסדרת גמר הפליאוף אותה פתחה בניצחון 23:28, המשיכה להפסד חוץ 23:27 ובמשחק השלישי והמכריע נתנו השדות האדומות פייט מעורר הערצה ולמרות שספגו הרחקות, ידעו החניכות של עידן אהרונוביץ׳ לשמור על היתרון לצידן ולסיים בניצחון הירואי 28:29 והנפת צלחת האליפות.

צילום: איגוד הכדוריד

הלב האדום עולה על גדותיו מהתרגשות וגאווה❗️הפועל דלתות פנדור ראשל״צ פתחה את העונה עם הנפת גביע הליגה, שמרה על רצף ניצחונות מרשים לאורך משחקי העונה הסדירה, המשיכה להנפת הגביע השישי בתולדותיה והערב, הגשימה חלום והשלימה את הדאבל הרביעי בתולדותיה (האחרון היה ב-1995) כשהיא מפגינה הרבה אופי חסר פשרות עד לשריקת הסיום והניצחון ההירואי.

תודה לאוהדים ביציע האדום המרגש והלוהט, הייתם השחקן השמיני, הכח המניע מאחורי השדות האדומות והדאבל הערב הוא גם שלכם. אתם גאווה אדומה ונוכחותם הורגשה על המגרש, הפועל ראשון לציון אימפריה❗️
יאללה הפועל ראשון❗️”

השארת תגובה