הלם בעיר! נודע כי מיכל קלדרון חברת מועצת העיר ראשון לציון הלכה הלילה לעולמה,פרטים על הלוויה וחברים מספרים בצער:

מיכל קלדרון שנפטרה הלילה במפתיע והלכה לעולמה היתה רק בת 62 , קלדרון נולדה וחיה בראשון לציון. בצה”ל שירתה במגוון תפקידים פיקודיים בהם: ראש ענף משאבי אנוש רכש ותקציבים בחטיבת המחשוב, השתחררה בדרגת סגן אלוף

מיכל קלדרון ז”ל , כולם אהבו אותה. צילום:מתוך דף הפייסבוק הרשמי.

קלדרון ז”ל שמשה כיושבת ראש ועד הורים בבתי הספר “מעלה שמעוני” ו”סיני”. הייתה החברה הדתית הראשונה במועצה הדתית בראשון לציון. נבחרה על ידי מועצת סניף “הבית היהודי” כסגנית יושב ראש הרשימה בעיר ובשנים האחרונות כיהנה כחברה במועצת עיריית ראשון לציון מחזיקת תיק תרבות תורנית והייתה גם אחראית על מערך החירום העירוני.

מיכל קלדרון ז”ל. צילום:פרטי.

ראש העיר רז קינסטליך כותב על מיכל קלדרון ז”ל:

“התעוררנו היום לבוקר עצוב מאוד. חברתי היקרה ואישה שאהבתי מאוד, חברת המועצה – מיכל קלדרון, הלכה הלילה לעולמה בטרם עת ובפתאומיות.
אין לי דרך אפילו להתחיל לכתוב על אישה כמו מיכל בזמן עבר. כל מהותה של מיכל, היה לעשות טוב, לתרום ולעזור לכל מי שרק שביקש.

מיכל ניהלה לצידי את כל אירועי החירום שהתרחשו בעיר בשנים האחרונות – החל ממשבר הקורונה ועד שלושת המבצעים הצבאיים כמחזיקת תיק החירום בעירייה.

מיכל קלדרון ז”ל עם ראש העירייה רז קינסטליך. צילום: מדף הפייסבוק הרשמי.

בין כל פועלה, מיכל גם החזיקה את תיק התרבות התורנית והחינוך הדתי-לאומי ופעלה רבות למען חינוך, קירוב לבבות בין דתיים וחילונים, אישה שכולה חסד ואמת. לא היה משנה לה יום, לילה, או זמן – היא תמיד הייתה נכונה לעזור ושמה את טובת העיר הזו ותושביה, ראשונים בסדר העדיפויות שלה.

היא תמיד עשתה את כל עבודתה בהתנדבות מלאה, ללא רצון אפילו לקבל תודה או קרדיט – הכל בשקט, עם החיוך והעיניים הטובות שלה.

לפני שמיכל הייתה חברת מועצה, היא הייתה חברה טובה ויקרה שלי. אהבתי אותה מאוד, הערכתי את האדם הטוב שהייתה, את היושרה והצניעות שלה. נהגתי להתייעץ איתה המון, היא הייתה אישה חכמה מאוד ודעתה הייתה חשובה לי.

אין לי מילים לתאר את הצער שכולנו חווים, אני רוצה לשלוח מכאן תנחומים לבעלה קובי ולילדיה בועז וזהב, לנכדיה, משפחתה המורחבת ולכל חבריה הרבים שכל כך אהבו אותה.

הלוויתה של מיכל תתקיים היום, בשעה 15:00 בבית העלמין גורדון. מיכלי, את תחסרי לי מאוד.

אוהד אוזן, חבר מועצת העיר לשעבר הנמנה על הציבור הדתי, אמר:

“הבוקר קיבלתי את הבשורה הקשה והלב מסרב להאמין. מיכל הייתה מעבר לכל חברה. רק בערב החג שוחחנו ואיחלנו איחולי חג שמח הדדיים.

אוהד אוזן חבר מועצת העיר לשעבר וחבר טוב של קלדרון ז”ל . צילום: פרטי

בשנים האחרונות פעלנו יחד בבחירות הארציות למען מפלגות הציבור הדתי לאומי ולמדתי הרבה מנסיונה ואופייה הטוב.

חשוב שהעיר ראשון לציון תוקיר את זכרה ותנציח את פועלה בהיותה אשת עשייה ומקרבת לבבות.
מיכל קלדרון חברת מועצת העיר פעלה רבות למען הציבור הדתי בפרט , אך בתפקידיה בעיר בשנים האחרונות הייתה אחראית על מערך החירום ובכלל זה ניהלה את כל מערך שנות הקורונה.
שולח תנחומים למשפחתה ולציבור מוקירי זכרה.
חבל על דאבדין ולא משתכחין”

הפעילים החברתיים מיקי אלון ואבי צרף ששיתפו פעולה במשך השנים עם מיכל קלדרון ז”ל מוסרים תנחומיהם העמוקים למשפחתה.

מיקי אלון ואבי צרף הפעילים החברתיים עם מיכל קלדרון ז”ל בהפגנה בנושא “חרמות” שנערכה לא מזמן בכיכר עיריית ראשון לציון. צילום:פרטי.

אבי צרף איש ציבור ופעיל חברתי,מספר:

” עבדנו בצמוד כשהייתי יו”ר הנהגת הורים עירונית אישה חכמה מרשימה שדאגה לילדים ובנינו ביחד פעילויות במתנ”ס למגזר הדתי.

כך שיהיו פעילויות מקבילות גם לילדי המגזר הדתי. מיכל אישה מרשימה שהוציאה לפועל כל רעיון שהציגו בהנהגת הורים למען ילדי העיר. “

מיקי אלון כיום יו”ר האגודה למען החייל ראשון לציון נפרד ממיכל:

” כשכיהנתי כיו”ר מועצת ההורים העירונית התחברתי לאוהד אוזן חבר מועצת העיר ויחד עם מיכל קלדרון ז”ל החלטנו על פרוייקט משותף לבני מצווה שבוצע והיה מוצלח ביותר, מיכל שקשה לדבר עליה בלשון עבר היתה אישה איכפתית, רצינית ומקצועית והיה לי הכבוד לעבוד מולה, יהי זכרה ברוך! “

אילנית הרוש חברת מועצת העיר ראשון לציון, נפרדת בצער:

“מיכל קלדרון ז”ל היתה אישה מיוחדת שעזרה בכל פנייה, פניתי אליה די הרבה הן בנושא הקורונה והן בנושאים נוספים ,תמיד קיבלנו מענה לפניות .

תמיד חזרה עם תשובה מקצועית. דאגה מאוד לציבור שהייתה אמונה עליו גם אם היו ויכוחים בנושאים מסויימים, תמיד ענתה בצורה נעימה .
עצוב מאוד ובלתי נתפס ,מיכל תחסר לנו מאוד. תנחומיי למשפחה. יהי זכרה ברוך! “

אילנית הרוש חברת מועצת העיר ,הלם מוחלט… צילום:פרטי.

רוני עקירב עד לא מזמן יו”ר הנהגת ההורים העירונית , נפרד ממיכל :

” זכיתי להכיר את מיכל קלדרון לפני כ-6 שנים בערך. בשבתנו יחד בועדות ערר של החינוך הדתי היא כמחזיקת תיק החינוך הדתי ואני כנציג ההורים בעיר. לא לקח זמן רב והרגשתי במחויבות העמוקה שלה לילדי והורי החינוך הדתי בעיר. מיכל היתה בקיאה ומצויה בפרטים של כל מוסד חינוך דתי בית ספר יסודי ,על יסודי וכל גני הילדים בעיר. דאגה לכל אחד מהם כבבת עינה ועמדה בתוקף על זכויותיהם. שלא חס וחלילה תיסגר כיתת לימוד או גן ילדים מחוסר תלמידים. לפתחה הונחו בקשות רבות של הורים לעזרה והיא דאגה לפתרון של כל הבקשות ללא יוצא מן הכלל. ואני זוכר שממש “לקחה ללב ” כל בעיה פרטנית ולא נחה ולא שקטה עד שמצאה פתרון. אני עצמי “הפצצתי” אותה בבקשות רבות לעזרה להורי העיר והיא לקחה ברצינות רבה כל בקשה עד כדי כך שהרשיתי לעצמי להתקשר אליה מספר פעמים ביום כדי לבדוק מה מצב הבקשה. ואני חייב לציין שמעולם לא איכזבה אותי.

קשה להיפרד מאשה כזו צעירה כל כך ואני פשוט לא יכול לדמיין את החינוך הדתי בעיר בלעדיה. יהי זכרה ברוך !!!

רוני עקירב ,עבודה משותפת במשך שנים. צילום:פרטי.

פרטים על ההלוויה והשבעה:

הלוויתה של מיכל קלדרון תצא מבניין העירייה בשעה 14:20. מוקירי זכרה, עובדי עירייה ותושבים מוזמנים להגיע ולחלוק לה כבוד אחרון. משם ייצא ארונה אל עבר בית העלמין גורדון שבשיכוני המזרח ראשון לציון.

השארת תגובה