אחוזת ראשונים מזמינה כמדי שנה את הציבור הרחב לערב שירי לוחמים ,יום שני, 24/4, שעה 21:00

דיירי ״אחוזת ראשונים״ ועובדיה פותחים כמדי שנה את ביתם, ומזמינים בערב יום הזיכרון ואת תושבי שכונת נווה ים וכלל תושבי העיר לערב שירי לוחמים המסורתי. האירוע יתקיים בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, יום שני, 24/4 בשעה 21:00, מיד לאחר הצפירה . זהו אירוע ייחודי ומרגש שהפך למסורת מזה שני עשורים.

שותפים בהפקתו פעילים ומתנדבים משכונת נווה ים בשיתוף אחוזת ראשונים, כולם בהתנדבות מלאה. המתנדבים שוקדים במשך חודשים ארוכים על הכנת הערב המרגש הכולל סיפורי לוחמים, שירים, קטעי נגינה ועוד. באירוע משתתפים: משפחות שכולות, חיילים וחיילות מיחידות צבאית, חניכי תנועת ״הצופים״, דיירי הבית ועובדיו ותושבי העיר.

אחד המתנדבים הפעילים השותפים להצלחת האירוע הוא מר נפתלי (טולי) זוסמן, תושב שכונת נווה ים המתנדב מזה 8 שנים רצופות בארגון והפקת הערב כשלצידו בני משפחתו, ילדיו ונכדיו, אשר משתתפים גם הם בנגינה ובשירה.

גם השנה ישתתף פרופסור מאיר גויכרך – פסיכולוג, מומחה למדעי ההתנהגות ומוזיקאי המנגן על מפוחית, סקסופון, ובנג׳י ותלווה אותו בשירה בת זוגתו – *עדינה גויכרכך . *לדברי נפתלי זוסמן*: ״אני שמח על קיום הארוע והקשר המתהדק לאורך שנים בין קהילת נווה ים לבין דיירי אחוזת ראשונים, וכמובן על הזכות שנפל בחלקי לעמוד מאחורי ארגון הערב החשוב והמרגש הזה״.

לדברי טלי שקרצי, מנהלת התרבות באחוזה:”ערב שירי לוחמים הוא פינה של אור בתוך הכאב הבלתי נגמר. אנחנו גאים לקחת בו חלק ולהיות שותפים להצלחתו מדי שנה. אני מזמינה את כל תושבי העיר אלינו להתייחד עם זכר הנופלים”.

צילום: טלי שקרצי.

השארת תגובה