פרוייקט מדהים בבית הספר מישור הנוף ראשון לציון בהובלת המנהלת סוחף את התלמידים

לפני כמה שבועות פנה הפעיל החברתי והורה לתלמיד בבית הספר מישור הנוף עידן אברהם למנהלת בית הספר וסיפר לה על מאלף הכלבים אביחי חיים שעושה פלאים עם ילדים בעזרת הכלבים המאולפים שלו, פעילות שסוחפת ומהפנטת את הילדים ומעשירה את עולמם

צילום: פרטי.

מנהלת בית הספר ורד הראל ביקשה לעשות פיילוט ולבחון את הנושא יחד עם תלמידים מבית הספר, הפעילות היתה מוצלחת מאוד , וכבר עושים תוכניות להמשך הפרוייקט.

הפעיל החברתי עידן אברהם עם בת זוגתו מעיין תומך בפרוייקט חשוב הזה. צילום: פרטי.
צילום: פרטי.

אביחי חיים הוא מאלף כלבים וכלבן טיפולי, עוסק גם בפריזבי עם כלבים ואג’יליטי. אביחי מאמין כי בעזרת כלבים ניתן לעשות שינוי אדיר, ישנם יתרונות רבים בגידול כלב בבית ובטיפול כלבני בפרט. כלב יכול לסייע עם בעיות תקשורת, קשיים חברתיים, מוטוריקה וקואורדינציה, קשיי התארגנות, קשב וריכוז, שליטה וויסות עצמי, העלאת בטחון עצמי ועוד.

אביחי חיים. צילום: פרטי.

במהלך חיי אני לומד כל פעם מחדש כי אילוף כלבים זה תהליך המשלב עבודה ביחד ובניית שפה משותפת בין הבעלים לכלב.

צילום: פרטי.

בעבודה עם הילדים ,נלמד שברגע שבונים מערכת שיגרה יומית לכלב הוא יהפוך לכלב מאוזן יותר, מחונך יותר והכי חשוב נלמד את הכלב שלנו לחשוב המון. למה ?!כי אני ה-מאמין שלי הוא: כלב חושב = כלב מאושר, מאוזן ופרוק אנרגיה.

צילום: פרטי.

הכלים החשובים ביותר עבורי בכל תהליך הם קריאת שפת הגוף של הכלב, הבנה ותרגול תגובה לסיטואציות שונות, זיהוי מצבי מתח ולחץ על מנת להקל על הכלב והכי חשוב – להפוך אתכם להורים/מורים הכי טובים לכלב שלכם.

צילום: פרטי.

כך גם בטיפול הכלבני, אני מאמין בדרך ובטיפול מתוך העצמה, למידה והתחשבות בצרכי המשתתפים. המפגשים כוללים משימות ופעילויות בהובלה שלי מתוך ניסיון רב.

צילום: פרטי.

ביחד איתי מגיעים לפעילויות לייקה, בובה וג׳וני במידת הצורך.

צילום: פרטי.

מחפשים אותי? אביחי חיים:
avihiyhaim12@gmail.com
050-5800010

צילום: פרטי.
צילום: פרטי.

השארת תגובה