לרגל חגיגות 75 למדינת ישראל ולהקמת כתר: שיתוף פעולה חדשני בין כתר לבי”ס לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל ראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון

לרגל יום העצמאות וחגיגות יום ההולדת ה-75 שנה לכתר, יצרו הסטודנטים בתוכנית לתקשורת חזותית במרחב בבית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל שיתוף פעולה מרגש בו עיצבו 15 כרזות קונספטואליות בסגנון פוסטר גרפי דיגיטלי, הכרזות משלבות את כתר במגוון היבטים, תוך דגש על חדשנות וגיוון מוצרי, גיוון תרבותי, דו קיום, וקידום נשים

עיצוב: אדווה אברני.

הפרויקט הונחה על ידי עמית סיסו ביטרני, מרצה במכללה ומעצב תקשורת חזותית, והכרזות יוצגו לקראת יום העצמאות במשרדי ומפעלי חברת כתר.

עיצוב: מיה נחמיאס.

כתר, הקבוצה הגדולה בעולם לייצור מוצרי ריהוט גינה, בית ואחסון אשר מוכרת את מוצריה בכ-100 מדינות בעולם.

עיצוב: נועה רבלין.

נוסדה בישראל עם קום המדינה בשנת 1948 כחברה משפחתית שהחלה את דרכה בבית מלאכה קטן ביפו ועם צמיחת הפעילות, צמח גם החזון שהפך את כתר כיום לקבוצה המובילה בעולם לייצור מוצרי ריהוט בית וגינה, מחסנים, ארגזי כלים ומוצרים לבית ולמובילה בתחומה.

עיצוב:דיאנה זריק.

תפיסת העולם של כתר מושתתת על חדשנות, יזמות ועיצוב פורץ דרך. מטה החברה, מרכז החדשנות ומרכזי הפיתוח של כתר נמצאים בישראל, וכך גם 8 מתוך כ-20 מפעליה בעולם.

עיצוב:אלירן ארץ.

אודי שגיא, מנכ”ל כתר: כתר חוגגת השנה 75, יחד עם המדינה, וכשמדובר בציון דרך משמעותי כל כך בחייה של חברה מתבקש לבחון איך היא משתקפת דרך עיניים צעירות עם השקפה חדשנית.

עיצוב: אופיר שיפרין.

שיתוף הפעולה שלנו עם בית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למנהל, אחד מיני רבים עם ביה”ס זה בפרט והאקדמיה בכלל, פתח בפנינו צוהר לנקודת מבט מרעננת, מיוחדת ובעיקר מעוררת גאווה. גאווה בדור הבא של המעצבות והמעצבים של ישראל וגאווה על כך שערכים אותם אנו מובילים בארגון: שוויון, חדשנות וגאווה ישראלית – בלטו וזכו לתהודה וייצוג אמנותי”.

עיצוב: אביבה מילר.

המעצבת מיכל קסטיאל, ראש התוכנית לתקשורת חזותית במרחב במכללה למינהל: “אנו גאים בתוצרים המרשימים שהסטודנטים והסטודנטיות יצרו בשיתוף פעולה זה, החיבור ביננו לבין כתר הוא חיבור ארוך ימים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם חברה שחרטה על דגלה ערכי מותג של שוויון, תעשייה ישראלית פורצת דרך וחדשנית, ובכך לתת לסטודנטים שלנו הזדמנות נוספת לעצב פרוייקט מרשים כחלק מהכשרתם העתידית. שיתופי הפעולה עם התעשייה הם ערך יסוד מרכזי בבית הספר ובתוכנית הלימודים”.

עיצוב: אדווה אברני.
עיצוב: מיה נחמיאס.
עיצוב: שחר פינטו.
עיצוב: שחר פינטו.
עיצוב: אליאן ארץ.
עיצוב: אופיר שיפרין.
עיצוב: אופיר שיפרין.
עיצוב: אדווה אברני.
עיצוב: אופיר שיפרין.
עיצוב: אליאן ארץ.
עיצוב:שחר פינטו.
עיצוב: נועה רבלין.
עיצוב: נועה דלמאי.
עיצוב: מיה נחמיאס.

השארת תגובה