ראשון לציון: כבוד וגאווה עצומה לקהילת הלהט”ב ,אילנית הרוש חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הלהט”ב עם ראש העיר רז קינסטליך בבית הנשיא

קניון רוטשילד ראשון לציון
ראשון לציון ממוקמת גבוה במדד הגאווה. עם כבוד נשיא המדינה מר בו’זי הרצוג רעייתו מיכל, ראש העיר רז קינסטליך, חברת מועצת העיר אילנית הרוש ורכזת הלהט”ב בר חג’מה . צילום:פרטי.

בתמיכתו של ראש העיר רז קינסטליך בהובלתה של מחזיקת תיק קהילת הלהט”ב אילנית הרוש, ראשון לציון ממשיכה להוביל את צמרת הערים המובילות בישראל ביחסן לקהילת הלהט”ב. פעם נוספת דורגה ראשון לציון בין חמש הערים המובילות במדד הערים הגאות של הקהילה למען הלהט”ב, כשהרוש מוזמנת לבית הנשיא יצחק הרצוג, יחד עם ראש העירייה רז קינסטליך כדי לקבל תעודת הוקרה

במרכז: ראש העיר רז קינסטליך לידו חברת מועצת העיר אילנית הרוש, בין חמשת הערים המובילות בארץ. צילום: פרטי.

“אני גאה ומתרגשת על המקום בצמרת של העיר ראשון לציון במדד הערים הגאות של האגודה למען הלהט”ב”, אמרה הרוש. “זה כבוד גדול להיות בין חמש הערים המובילות, מתוך 83 רשויות”, הוסיפה הרוש והדגישה כי הציון הגבוה, 94, לא הפתיע אותה: “אני מכירה את הקהילה הנפלאה שיש לנו בעיר. אני יודעת את העבודה שמושקעת בה, תוך התוויית מדיניות שלי, בתמיכה של ראש העירייה, ובביצוע של מנהל קהילה, בראשות איריס ארונין, מנהל מתנ”ס שיכוני המזרח נועם דרסינובר ורכזת קהילת הלהט”ב בר חג’מה”.

ראש העיר רז קינסטליך עם חברת מועצת העיר אילנית הרוש, גאווה לעיר. צילום:פרטי.

לסיום דבריה, הזכירה הרוש כי החודש הבא הוא חודש הגאווה. “כבכל שנה תהיה העיר צבועה בדגלי הגאווה, ייערכו אירועים גדולים וכמובן הפנינג גדול ובמרכזו מצעד הגאווה”, סיפרה הרוש. “כל אלו שנערכים מדי שנה מצטרפים גם להישגים הגדולים שלנו בתחום זכויות הקהילה, וביניהם גם מרשם הזוגיות העירוני שייסדתי”, הוסיפה לסיכום דבריה.

הנשיא ב’וזי הרצוג ,רעייתו מיכל וחברת מועצת העיר אילנית הרוש, מקום שלישי בין הערים בישראל. צילום:פרטי.
צילום: פרטי.

השארת תגובה