רשת אגאדיר, כולל בראשון לציון חוגגת את שבועות ויום ההמבורגר הבינלאומי עם ספיישל חדש

מנה שמשלבת את כל העולמות: ספיישל המבורגר עם גבינת בורסן לכבוד חג השבועות ויום ההמבורגר הבינלאומי ברשת אגאדיר

למה לא להנות מכל העולמות בספיישל אחד? רשת ההמבורגריות המצליחה אגאדיר מציגה את הספיישל שלה לכבוד חג השבועות ויום ההמבורגר הבינלאומי (28.05). המבורגר בעל טעמים מיוחדים עם גבינת הבורסן, גבינה טרייה לבנה ומוקצפת בעל מרקם מיוחד וטעם מיוחד. ההמבורגר יוגש בכל הסניפים ויהיה זמין גם במשלוחים.

בורסן בורגר (220 גרם)
גבינת בורסן, אגס מקורמל, אגוזי מלך, עלי רוקט, ממרח קונפי שום וריבת בצל
מחיר – 76 ₪

ההמבורגר של אגאדיר עשוי מ-100% אחוז בקר מובחר טרי וטחון יום יום במקום מאז 1997 ועד היום. כל ההמבורגרים מוגשים בלחמנייה ביתית שקיימת גם בגרסאות ללא גלוטן, מקמח מלא וגם גרסת קיטו. גם הרטבים של אגאדיר נעשים כולם במקום. מי שאמון על הקולינריה ברשת המצליחה הוא השף עמיר אילן שעבד במשך שנים רבות בצמוד לשף חיים כהן , והיה חלק מההקמה של מסעדת הדסון ברמת החייל. השף עמיר אילן מקפיד כל הזמן לדייק ולחדש את התפריט והמנות של הרשת.

רשת אגאדיר פתחה את המסעדה הראשונה שלה ברחוב נחלת בנימין בשנת 1997 החלל היה בר ישיבה קטנטן בצירוף מספר שולחנות בודדים, בן רגע הפך המקום למוקד בילוי אטרקטיבי ואבן שואבת לברנז’ה המקומית . הרשת הגדירה סוג חדש של מסעדות בישראל :בר מסעדה באווירה לילית וסקסית עם המבורגר איכותי במיוחד באריזת ” קז’ואל דיינינג ” , בילוי עדכני תל אביבי וצעיר עם בשורות קולינריות מתחדשות .

ההמבורגר של אגאדיר זכה בפרס ההמבורגר הטוב ביותר בתחרות פרסי האוכל של טיים אאוט כעשור ברציפות. כמו כן , נבחר ההמבורגר של אגאדיר לאחד מההמבורגרים הטובים בעולם ע”פ המגזין הנחשב ביזנס אינסיידר.

לרשת אגאדיר קיימים כיום 14 סניפים בפריסה ארצית: ים המלח , חיפה, בני דרור, הוד השרון , הרצליה , נמל תל אביב, מדרחוב נחלת בנימין תל אביב , בני ברק (כשר), פתח תקוה , ראשון לציון , בילו סנטר , באר שבע , אילת , רעננה.

רשת אגאדיר
שעות פתיחה משתנות בהתאם לסניף:
טלפון להזמנת מקומות: 5690*
או באתר האינטרנט:

לחצו כאן !

השארת תגובה