“חודש שיא בקהילה” של התעשייה האווירית מגיע לראשון ציון, מאות מעובדי החברה התנדבו ברחבי העיר ,נתינה מכל הלב

עובדי התעשייה אווירית לאחר קטיף חקלאי בראשון לציון, מתנדבים מכל הלב. צילום:תעשייה אווירית.

מסורת זו מסורת: בתעשייה האווירית מציינים זו השנה השלישית ברציפות את “חודש שיא בקהילה” – אירוע התנדבות גדול ממדים, שנפרש על פני חודש שלהם, ובו משתתפים כ-2000 עובדי ועובדות החברה. כל קבוצה בוחרת תחום, ויחד, גברים ונשים מכל הרקעים, יוצאים להתנדב ולהפיץ טוב ברחבי הארץ.

נהנים מהנתינה לקהילה. צילום: תעשייה אווירית.

במסגרת אירועים אלה, מאות מעובדי החברה הגיעו לעיר ראשון לציון והתנדבו במספר מוקדים ובניהם בקטיף חקלאי, בהכנת מארזים של פתחון לב וגם בפעילות משותפת עם עמותת ניצני ראשון.  

נתינה היא חוויה מרגשת וממלאת, עובדי התעשייה האווירית בפתחון לב . צילום:תעשייה אווירית.

איריס, עובדת החברה סיפרה:  “מודה על ההזדמנות לצאת ולהתנדב במסגרת מקום העבודה שלי. הפעילות הסבה לי תחושת סיפוק רב. למרות שגם במסגרת העבודה בתעשייה האווירית אני מרגישה שבכל יום אני עושה משהו משמעותי, הידיעה שמארז מזון שהכנו מגיע למשפחה שזקוקה לזה – מדהימה”.

משה, עובד נוסף שהתנדב, סיכם: “הייתה חוויה יוצאת דופן ולא שגרתית. תושבי העיר ראשון שעוסקים בפעילות החברתית הזו – אשריכם. מדהים לראות כל כך הרבה תושבים שמעורבים בקהילה בה הם חיים. שמחנו להושיט יד ולסייע ומקווים לעשות זאת שוב בהמשך”.

התעשייה האווירית, נחשבת לאחת מחברות ההגנה, תעופה, חלל וטכנולוגיה הטובות בעולם. באמתחתה שלל פיתוחים יוצאי דופן במגוון תחומים, והיא מהווה סמל לגאווה ישראלית וכמרכיב עיקרי בהגנה על המדינה. במרוצת השנים, זכו בחברה בעשרות פרסי ביטחון ישראל על פיתוחיה, ובינהם מכ״ם המערכת של כיפת ברזל, שהוכיח פעם נוספת את עליונותו במבצע האחרון, כשאיתר והביא לירוט של מאות רקטות.

השארת תגובה