עצוב! סמל ליה בן נון ז”ל, לוחמת בת 19 מראשון לציון נהרגה בעת פעילות מבצעית-עדכון! פרטי הלוויה

קניון רוטשילד ראשון לציון

לוחמת צה”ל, סמל ליה בן נון ז”ל ולוחם צה”ל נוסף נהרגו היום מירי מחבל בעת פעילות מבצעית שוטפת במרחב חטיבת פארן

צילום: פרטי

דובר צה”ל: בשעות הבוקר המוקדמות, נהרגו לוחמת צה”ל, סמל ליה בן נון ז”ל ולוחם צה”ל נוסף, מירי מחבל, בעת פעילות מבצעית שוטפת בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים.

סמל ליה בן נון ז”ל, בת 19 מראשון לציון, לוחמת חי”ר גבולות בגדוד ברדלס. הלוחמת הועלתה בדרגתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה.

צה”ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן.

סרטון מהטיקטוק שצילמה ליה ז”ל 6 ימים לפני מותה שבו משתפת את חווית השירות שלה:

צילום: מתוך טיקטוק

רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון:

“אבל כבד ונורא נפל על העיר ראשון לציון היום, עם היוודע על הרצחה של תושבת העיר וחיילת צה״ל – סמל ליה בן נון ז״ל, שנרצחה מירי של מחבל שפל בגבול מצרים.

ליה ז״ל בוגרת הגימנסיה הריאלית בראשון לציון, לא ויתרה ועשתה הכל בכדי לעשות שירות משמעותי כלוחמת, תפקיד שלבסוף עלה לה בחייה. היא אהבה את התפקיד שלה, את חבריה לנשק והייתה אהובה חזרה על ידי חבריה וכל מי שפגש אותה.

אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לקבור את ילדתם, אין מילים שיוכלו להסביר. אני משתתף בצער הוריה – מיכל ודודו בן נון ובצער כל משפחתה המורחבת, חבריה ומכריה.

אני רוצה להשתתף גם בצער משפחות שני הלוחמים שנרצחו באותו הפיגוע.
יהי זכרם ברוך”

ליאל אבן זוהר סגנית ראש העיר: “בשורה קשה. העיר ראשון לציון כואבת ומבכה את נפילת ליה בן נון, בוגרת מקיף א הגמנסיה הריאלית ושני חיילי צהל נוספים ששמם טרם הותר לפרסום. משתתפים בצערן הכבד של המשפחות.”

דורון קדוש:

“‏סמלת ליה בן נון ז״ל רצתה להתגייס למג״ב, אבל שובצה בחי״ר גבולות בגדוד ברדלס, וסיפרה שבסוף היא התאהבה במקום והייתה מאושרת.

בהענקת הכומתה המנומרת כתבה המפקדת שלה: ״ליה, כל מה שאדם צריך זה מישהו אחד שיאמין בו. מאמינה בך״. הבוקר נהרגה במהלך פעילות מבצעית בגבול מצרים.
יהי זכרה ברוך. “

השארת תגובה