עידן מיזרחי המשנה לראש העיר נלחם למען משפחות ואוכלוסיות מוחלשות בראשון לציון ומנסה למנוע את סגירת בית המשפט

עידן מזרחי המשנה לראש העיר נלחם למען המשפחות. צילום: ים סימן טוב.

סגירת בית משפט לענייני משפחה בעיר ראשון לציון משנה לראש עיריית ראשון לציון, עידן מזרחי שלח מכתב לשר המשפטים בניסיון למנוע את סגירת בית המשפט לענייני משפחה בעיר

במכתב ששלח משנה לראש העיר עידן מזרחי לכבוד שר המשפטים מר יריב לוין, קורא עידן לבחון מחדש את ההחלטה לסגור את בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון ולא להעבירו לעיר פ”ת.

להחלטה זו תהיה השפעה מזיקה על אוכלוסיות חלשות, במיוחד משפחות מעוטות יכולת הנשענות על הנגישות והקרבה של בית המשפט לגישה לצדק.

בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון משמש משאב קריטי למשפחות הזקוקות לסיוע ותמיכה משפטית, לרבות אלו המתמודדות עם סוגיות כגון גירושין, סכסוכי משמורת ואלימות במשפחה. סגירת בית המשפט תיצור עומסים לוגיסטיים וכלכליים משמעותיים עבור משפחות אלו, ותאלץ אותן לנסוע מרחקים נוספים כדי לגשת לשירותים חיוניים.

מעבר לכך, סגירת בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון תשפיע באופן לא פרופורציונלי על אוכלוסיות חלשות שעשויות להיעדר משאבים לגשת לשירותים משפטיים במקומות אחרים.

להחלטה זו יש פוטנציאל להחריף את אי השוויון הקיים וליצור חסמים נוספים לצדק עבור משפחות מעוטות הכנסה.

מכתבו של עידן מיזרחי לשר המשפטים.
המשך המכתב.

הערים אשר יפגעו מן המהלך המתוכנן הינם :
קרית עקרון , מזכרת בתיה, ראשון לציון, רחבות, רמלה,לוד וכל המושבים בתפר הקיים. סך הכל כ-מיליון תושבים שמקבלים שירות בבית משפט לענייני משפחה בראשון לציון.

לכן אני קורא לשר המשפטים לשקול מחדש החלטה זו ולתעדף את הצרכים של אוכלוסיות חלשות בעיר בהקצאת משאבים ושירותים.

בית המשפט. צילום: ליאור טואיל.

אני קורא לשר לקיים דיאלוג משמעותי עם נבחרי הציבור בעיר ועם גורמים מושפעים כדי לזהות פתרונות חלופיים שיתייחסו לכל בעיה פיננסית או לוגיסטית תוך שמירה על הגישה לצדק לכולם. במקביל פתחנו עצומה בנושא לגיוס חתימות ותמיכות של התושבים.

כנבחר ציבור אני מכיר בחשיבותם של שירותים נגישים ונוחים לקהילה, במיוחד עבור אלו שאולי אין להם גישה נוחה לאמצעי תחבורה אחרים.

“עלינו להבטיח שכל השירותים החיוניים יישארו נגישים ונוחים לכל אחד בקהילה שלנו, ללא קשר לגילו או לניידותו.”

חתמו על העצומה עכשיו: לחצו כאן

תמכו וחתמו !!!

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר. צילום: דוברות העירייה.

השארת תגובה