ים ים המקום המושלם ! עידן מיזרחי המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חוף הים ראשון לציון בעדכון לגבי הפעילות בים

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר. צילום:ליאור טואייל.

עידן מזרחי משנה לראש העירייה ומחזיק תיק חוף הים והאגמים בעדכון לגבי פתיחת עונת השחייה והארכת שעות השחייה לשנת 2023. עם תחילת הקיץ באופן רשמי, עיריית ראשון לציון שמחה לבשר על פתיחת עונת השחייה והארכת שעות השחייה בחופיה היפים. העירייה תספק החל מהיום שירותי הצלה עד השעה 20:00 או עד השקיעה, המוקדם מביניהם. מה שהופך את ראשון לציון לעיר היחידה בישראל המציעה שירותי הצלה עד רדת החשיכה בחודשי הקיץ

עידן מיזרחי בחוף ראשון. צילום: ליאור טואייל.

תחת הנושא “הבטיחות שלך חשובה”, העירייה יישמה הפעלת שירותי הצלה על פני שלושה חופים מרכזיים: חוף כחול, חוף חוף וחוף נפרד. מצילים יהיו נוכחים מ-7:00 בבוקר עד 20:00 בערב או שקיעה, מה שמבטיח חווית חוף בטוחה. תחנות חילוץ נוספות יפעלו מדי יום בין השעות 7:00-19:00.

חוף ראשון, החוף נקי ומסודר. צילום: ליאור טואייל.

ראשון לציון מתגאה במתן שירותי הצלה הייחודיים עד שעות הערב המאוחרות בעונת הקיץ (יוני-אוגוסט). יוזמה זו נותנת מענה למספר ההולך וגדל של מבקרים המעדיפים שעות חוף קרירות יותר.

עם כ-2.5 מיליון מבקרים בכל עונה, חופי ראשון לציון ידועים ביופיים ובניקיונם. כל ששת החופים זכו בתעודת “דגל כחול” היוקרתי על איכותם הסביבתית. קריטריונים מחמירים, לרבות איכות מים, ניקיון, פעילויות חינוך, אמצעי בטיחות, נגישות וניהול סביבתי, תורמים להכרה זו.

כדי לשפר את חווית החוף, שש תחנות הצלה, עם מתקני עזרה ראשונה ומשטרה, ממוקמות אסטרטגית לאורך החוף. מתקנים כגון שירותים, מקלחות ומתקני כושר זמינים. חופים 6 ו-4 (תל יונה) מציעים נגישות לבעלי מוגבלויות עד לשפת המים, עם עגלות גישה ימיות.

כדי לתת מענה לכולם, העירייה הציגה אפשרויות אוכל שונות, לרבות ארוחות כשרות, ללא גלוטן וידידותיות לצליאק. תושבי העיר נהנים ממחירים מסובסדים. חטיפים כגון שלגוני קרח, משקאות וחטיפים זמינים במחירים נוחים. מתקני חוף מוזלים מוצעים גם לתושבים בלבד, לרבות מיטות שיזוף, כיסאות, שולחנות ושמשיות.

צפוי לנו קיץ בלתי נשכח עם עשרות אירועים, קמפיין חוף נקי, פרויקט אבטיח על גלגלים, טורניר שש-בש עירוני, טורניר פוצ’יוולי, כדורגל חופים,כדורעף, פיסול בחול ועוד.

עיריית ראשון לציון דוגלת במתן שירותים יוצאי דופן והבטחת חווית חוף בלתי נשכחת. עם חופים בתוליים, תקנים סביבתיים מוכרים בינלאומיים ושירותי הצלה מורחבים.

ראשל”צ מבטיחה חופשת קיץ נפלאה לכל המשפחה.

עידן מזרחי משנה לראש העיר ומחזיק תיק חוף הים והאגמים: “כמחזיק תיק החופים והאגמים, אני מחויב ליצירת סביבה בטוחה ומהנה לתושבים ולמבקרים.

החופים היפים שלנו ושירותי ההצלה המורחבים שלנו משקפים את המחויבות שלנו להבטיח שכולם יוכלו ליצור זיכרונות בלתי נשכחים בחוף הים. בואו לחוות את היופי של חופי ראשון לציון בקיץ 2023 !”

הצטרפו לפעילות הציבורית שלי,כנסו לקישור:

לחצו כאן !

השארת תגובה