מאמן הג’ודו הראשל”צי עידו רומי אימן ו”דחף” את חניכו הג’ודוקא בן ה-16 יצחק אשפיז למצויינות, ואכן הצליח וזכה במדליה באליפות אירופה

צילום: איגוד הג’ודו בישראל.

כבוד לתושב העיר ראשון לציון, יצחק אשפיז, על ההישג המרשים – הזכייה במקום השלישי באליפות אירופה עד גיל 18 בג’ודו!. יצחק טרם חגג 16 וכבר כבש את אירופה והוכיח לכולנו שאין דבר העומד בפני הרצון או הגיל 🙂 ברכות ליצחק ולמאמן עידו רומי, גאים בכם!

אליפות אירופה עד גיל 18 אודיבלאס, פורטוגל 2023
סיכום תחרות היחידים והתחרות הקבוצתית.

הנבחרת הישראלית סיימה את חלקה בתחרות היחידים אתמול, כאשר השיגה 3 מדליות בהן זכו ספורטאית ושני ספורטאים, ליבי בקר זכתה במדליית הכסף (48 ק”ג) בן תמרי (50 ק”ג) ויצחק אשפיז (60 ק”ג) זכו במדליית הארד ובנוסף, מקום חמישי ו-3 דירוגים במקום השביעי, הישג מצוין לנבחרת הצעירה של ישראל.

הבוקר (ראשון) התייצבה הנבחרת הישראלית לתחרות הקבוצתית, שתמיד מהווה עניין, כימייה ואווירה מצוינת.
את הסיבוב הראשון החלה ישראל מול נבחרת אסטוניה, הכחולים לבנים השיגו תוצאה יפה של 4:2 לטובתם כאשר ליבי בקר, יצחק אשפיז, ליהי בוארון ואווה שרבצקוב נתנו את שלהם על המזרן והעפילו לסיבוב השני, בו הפסידו לנבחרת איטליה בתוצאה 4:1 בעקבות ההפסד נשרו לבית הניחומים והיו קרובים מאוד להעפיל לסיבוב הבא, כאשר התוצאה הייתה שיוון 3:3 ונדמה שעוד רגע יגיע הניצחון אך הפסד בקרב האחרון הכניע את הנבחרת הישראלית שסיימה את דרכה בתחרות, גאה על הדרך והלחימה.

ברכות לכל ספורטאיות וספורטאי הנבחרת וכל הכבוד, לצוות המקצועי שליווה אותם, אמלי רוסנו ועדי גרוסמן מאמנות נבחרת הקדטיות, טומי ארשנסקי וטל אלמוג מאמני נבחרת הקדטים.

צילומים ותוכן מתוך עמוד הפייסבוק של: איגוד הג’ודו בישראל. @איגוד הג’ודו בישראל.

המאמן עידו רומי. צילום מתוך דף הפייסבוק שלו.

השארת תגובה