תושבי שכונת מישור הנוף בואו להכיר את מנהלת מרכז הקהילה (המתנ”ס) החדשה שנכנסה החודש לתפקידה עם המון אנרגיות ורעיונות חדשים

הרבה רעיונות חדשים, ליאת סוכר מנהלת מרכז הקהילה החדשה במישור הנוף. צילום:פרטי.

תושבי קהילת שכונת מישור הנוף שבמזרח ראשון לציון נפרדו בתחילת הקיץ ממנהלת מרכז הקהילה הוותיקה והאגדתית, לדבריהם , צירה מזור שניהלה את מרכז הקהילה במשך יותר מ-20 שנה , צירה נקראה ל”דגל” על ידי החברה העירונית ועברה לנהל את מרכז הקהילה החדש בשכונת רקפות שנמצאת גם היא במזרח העיר.

נציגי התושבים של שכונת מישור הנוף והפעילים החברתיים: מיקי אלון ועידן אברהם מאחלים לצירה בהצלחה ומקבלים בברכה את מנהלת מרכז הקהילה ליאת סוכר ,מאחלים לה בהצלחה רבה לטובת ילדי ותושבי מישור הנוף ,מבטיחים לשתף פעולה ככל שיוכלו ובכל נושאי השכונה וכן לסנכרן אירועים יחד עם מנהלת בית הספר מישור הנוף ורד הראל .

מנהלת מרכז הקהילה מישור הנוף, ליאת סוכר: “שלום לכם תושבי השכונה, קהילה יקרה ,נעים להכיר ,אני ליאת סוכר, בת 45 נשואה ואמא לשלושה. גרה במודיעין אבל מרגישה חלק מראשון, עם מחשבות לעבור אליה אולי בעתיד. בחמש שנים האחרונות עבדתי בחברה העירונית ראשל”צ במרכז קהילה גדול מאוד, מרכז קהילה קריית גנים שנמצא במערב העיר ,בו הייתי רכזת חוגים, עם המון חוגים וגם יד ימינה של המנהלת. לשמחתי נבחרתי לכהן כמנהלת מרכז הקהילה שלכם והנה אני כאן במישור הנוף עם המון אנרגיות חיוביות, עם רעיונות חדשים והמון ידע מעבודתי הקודמת בקריית גנים ,אני מלאת רצון להקשיב לכם הקהילה בשכונה ולעשות כמיטב יכולתי לשפר וליעל את הקיים , אני מודה ומאחלת הצלחה לצירה מזור בניהול מרכז הקהילה בשכונת רקפות ואעזר בה ובניסיונה הגדול לטובת ילדי ותושבי השכונה…. ברוכים הנמצאים ושנת חוגים מוצלחת” .

מאחלים בהצלחה לליאת סוכר. יו”ר האגודה למען החייל ראשון לציון יו”ר משותף ועד הפעולה מישור הנוף והפעיל החברתי מיקי אלון , יו”ר משותף חבר הנהגת ההורים בבית הספר מישור הנוף והפעיל החברתי עידן אברהם. צילום: פרטי.
מנהלת מרכז הקהילה ליאת סוכר. צילום: פרטי.

השארת תגובה