יום החתול הבינלאומי: פורינה ישראל מאמצת ומוקירה עמותות לבעלי חיים ומאכילי חתולי חצר כתרומה לקהילה

צילום: יניב כאדר.

פורינה, חברת המזון לתזונת חיות מחמד המובילה בעולם, בחרה השנה כחלק מפעילות של תרומה לקהילה, להוקיר במיוחד ולתמוך במאכילי חתולי החצר ובעמותות הדואגות לבע”ח בכלל ולחתולים בפרט.

צילום: יניב כאדר.

במהלך יום החתול הבינלאומי ובימים שקדמו לו, סיירת מיוחדת של חברת פורינה חילקה למעלה מ-50 מאכילי חתולים בראשון לציון ובשאר רחבי הארץ, ערכות מתנה הכוללות תיקי שוק ייחודיים, ומאות מוצרי מזון יבשים ולחים לחתולים של פריסקיז ופנסי פיסט עם לבוש המותאם להאכלה במזג האוויר החם של ישראל. כמו כן פורינה חילקה אלפי מוצרי מזון נוספים לכ-15 עמותות נבחרות העוסקות בהצלת ואימוץ בעלי חיים מכל רחבי הארץ. בנוסף, העניקה החברה תעודה הוקרה לכולם על פעילותם החשובה למען חתולי החצר והחתולים הנטושים בישראל.

צילום: יניב כאדר.

במהלך השבוע של יום החתול הבינלאומי חילקה חברת פורינה בסהכ מעל 40 אלף יחידות של מוצרי מזון לחתולים.שני לנג, מנהלת פעילות פורינה בישראל, סיכמה את האירוע: “בשנים האחרונות הצורך במזון לבעלי חיים החיים ברחוב ולחתולים בפרט הולך וגובר. לעיתים החתולים יכולים להישאר ברחוב זמן רב ללא מים ומזון, ואילולא מאכילי החתולים היינו עדים למציאות הרבה יותר לא נעימה.

צילום: יניב כאדר.

מוצרי המזון לחתולים של פורינה מהווים פתרון תזונה מקיף ומעולה, עשויים מרכיבים איכותיים ו- 100% מזון מלא. פורינה רואה חשיבות רבה בתרומה לקהילה ודאגה לחתולים, החתולים התפנקו עם מוצרים איכותיים וטעימים ביותר, והמאכילים זכו בהוקרת תודה, ובזריקת כוח להמשיך ולתת למען החתולים בישראל. קיבלנו עשרות תגובות מרגשות על הפעילות”.

2 תגובות

  1. לימור הגב

    אני מאכילה בראשון לציון מערב, חבל שלא קבלתי, האם חילקתם בראשל”צ ? אשמח גם לקבל כדי להאכיל את חתולי הרחוב שבשכונה שלי

  2. גליק תמר הגב

    שלום רב
    חבל מאוד שחתולי הרצליה ומאכילי חתולים כמוני ועוד רבים אחרים לא זכו לפינוקים.האם תגיעו להרצליה?
    תודה
    גליק תתמר

השארת תגובה