נוק אאוט לטובת ש”ס בקרב על הקול של מצביעי העדה האתיופית בראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון
חיבור של ש”ס לבני העדה האתיופית. צילום: פרטי.

ש”ס ראשון לציון מתחזקת משמעותית–קריאה של רבנים ונציגים מתוך העדה האתיופית להצביע לשס בראשות טל נאור, מי שנחשב נציג שכונת רמת אליהו והמערב והם מוקירים לו תודה על פועלו למענם במשך השנים האחרונות

חותמים. צילום: פרטי.

גל התמיכה בטל נאור וש”ס נמשך! המהלך של תנועת ש”ס לשים בראש הרשימה את טל נאור ממשיך להוכיח את עצמו והמפלגה ממשיכה לקבל תמיכה חסרת תקדים ולחבר קהלים חדשים נוספים.

לאחר סבב פגישות של ראשי הקהילה האתיופית הצעירה בעיר בראשות הרב אליהו וואטה, רב הקהילה הצעירה ברמת אליהו והרב אדוניה מולקן ,רב הקהילה הצעירה במרכז ובמזרח העיר החליטו ראשי הקהילה ורבניה להצטרף לתמיכה בתנועת שס בבחירות הקרובות למועצת העיר.

הקהילה שמונה מאות משפחות בשכונת רמת אליהו ובמרכז העיר, העלו בפני טל את האתגרים מול מערכות החינוך בעיר, וכן את כל נושא העשרת שעות הפנאי של בני הנוער והמענה בהקמת מסגרות למדרשיות בנים ובנות של הקהילה.

טל נאור, שמכיר את האתגרים של ראשי הקהילה מתוקף תפקידו הקודם בעירייה, וראשי הקהילה סיכמו על שיתוף פעולה רחב בקדנציה הקרובה בהשתלבות של נציג מהקהילה למועצת העיר. הרבנים שלהם היכרות ארוכת שנים עם טל ברכו על המהלך, ומתכוונים לפעול בכל כוחם להצלחת תנועת ש”ס בבחירות הקרובות.

טל נאור אמר בסיום הפגישה: “כמי שניהל את מרכז הנוער בשכונה לפני עשור וכיום מנהל את השירות לתושב אני ער לצרכים המיוחדים של בני הקהילה, גדלנו ביחד בשכונה ויש לי היכרות רבת שנים עם הרבנים ועם ראשי הקהילה כך שמדובר בחיבור טבעי לכל דבר. אני מודה לראשי הקהילה על האמון, אני שמח על התמיכה החזקה שלהם בתנועת שס. יחד נשמור על הצביון היהודי של העיר, נסייע לכל השכבות ויחד נפעל להקמת מסגרות מותאמות לצרכי הקהילה”.

אוהד אוזן יו”ר סרוגים שמח על התמיכה ואמר: ” אך טבעי שהקהילה הנפלאה הזו תמשיך את התמיכה הגדולה מהבחירות הקודמות בטל נאור באלפי מצביעיהם. טל שותפי , הוא איש ערכי, שנתן בשנים האחרונות ממרצו וכוחו למען הכלל ובפרט בשכונות רמת אליהו נווה ים והמערב. מבטיחים לא לאכזב אתכם ולעשות הכל שתקבלו יותר – כי מגיע לכם יותר” .

השארת תגובה