חולקו חבילות לחיילים וחיילות, עם טוויסט! פרי שיתוף פעולה בין אילנית הרוש מחזיקת תיק בריאות הציבור לבין מיקי אלון יו”ר האגודה למען החייל בעיר

אילנית הרוש, גלית אלמוג ומיקי אלון בעת החלוקה לדירות.

בסוף השבוע האחרון חולקו חבילות לחיילים וחיילות בדירות של האגודה למען החייל ברחבי ראשל”צ , חבילות ,אבל עם טוויסט! פרי שיתוף פעולה בין אילנית הרוש חברת מועצת העיר ,מחזיקת תיק בריאות הציבור, עיריית ראשון לציון לבין מיקי אלון יו”ר האגודה למען החייל בראשון לציון.

מיקי אלון יו”ר האגודה עם אילנית הרוש חברת המועצה עם החיילות שקיבלו חבילות. צילום: האגודה למען החייל.

אילנית הרוש, חברת מועצת העיר מחזיקת תיק בריאות הציבור מספרת: ” כנבחרת ציבור, חברת מועצה וכמחזיקת תיק בריאות הציבור אני מקדמת ביחד עם הצוות שלי ,המנהלת מיכל זילברברג והתקציבאית גלית אלמוג פעילויות רבות ומגוונות לאורח חיים בריא ופעיל עבור כל האוכלוסיות וכלל הגילאים בעיר. אני גאה, שמחה ומאושרת שהצלחתי להוציא לפועל פרוייקט מעניין וכייפי למען חיילות וחיילים בודדים.

מחלקים , מיקי אלון ואילנית הרוש. צילום: האגודה למען החייל.

לפני מספר חודשים יזמתי פגישה עם יו”ר האגודה למען החייל בעיר, מיקי אלון סגניתו ליאונה שרעבי וסגנו אבי צרף .

החיילות שמחו על הביקור. צילום: האגודה למען החייל

בקשנו לייצר פעילות לחיילים עם ערך מוסף לקידום אורח חיים בריא ופעיל. לאחר חשיבה החלטנו לבנות מארז עם טוויסט לא סתם חבילה סטנדרטית, והחלטנו על תיק ובתוכו טיפים על תזונה בריאה ומאוזנת. חטיפי בריאות וכמה דילגיות כדי לשמור על הכושר” .

הטיפים שקיבלו החיילות והחיילים. עיריית ראשון לציון.

יו”ר האגודה למען החייל ראשון לציון, מיקי אלון מסכם: ” מכיוון שאנו ארגון של מתנדבים וללא תקציב עלינו לבנות שיתופי פעולה עם תורמים, בעלי עסקים , הרשות המקומית ובתי ספר כי ללא שיתוף הפעולה לא נוכל לדאוג לחיילות ולחיילים הבודדים שלנו שמפוזרים בכ-50 דירות כשבכל דירה עד 6 לוחמות או לוחמים, אנו משתדלים להגיע אליהם בסופי שבוע וכמובן לפני החגים כדי שנוכל קצת לפנק אותם.  שמחתי מאוד שחברת המועצה אילנית הרוש פנתה אלי כדי לשתף פעולה וכדי לבנות פרוייקט תוך דאגה לבריאות החיילות והחיילים שלנו בדירות. אני מקווה להמשך שיתוף פעולה גם בהמשך, חג שמח לחיילות ולחיילי צה”ל ששומרים על עם ישראל במשך כל ימות השנה “.

בקרוב חלוקה נוספת, אילנית וגלית. צילום: האגודה למען החייל.

בסופ”ש האחרון חולקו החבילות בבתים והתגובות היו מצויינות וכבר השבוע יחולקו חבילות נוספות של מוצרי מזון לקראת ראש השנה כדי שיוכלו החיילות והחיילים לערוך את שולחן החג בהלכתו. חג שמח !

השארת תגובה