מזווית אישית: הפעילה החברתית יקבה אלנה יחד עם אלפי מבני העדה האתיופית תומכים במועמד הליכוד מראשט סלילך

מימין: הפעילה החברתית יקבה אלנה, מועמד הליכוד מראשט סלילך וד”ר אברהם נגוסה. צילום: צילום יאייה(ישמבל) אסמרה.

אמש הנחתה הפעילה החברתית הידועה יקבה אלנה את טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה עם חברי סיעת הליכוד, צעירי הליכוד ועוד צעירים רבים שהגיעו לתמוך ולכבד. וכמובן נציג הקהילה האתיופית בראשון לציון המועמד המוביל, לדבריהם ,של הקהילה מראשט סלילך שממוקם ברשימת הליכוד , מיקומו עדיין לא ידוע.

יקבה אלנה: ” שמחתי להשתתף בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה חדשה, התרגשתי לשמוע, לראות ולדעת על התמיכה העצומה של בני הקהילה האתיופית במראשט סלילך , אני מבקשת לומר לו שהקהילה איתו ומאחוריו עד סוף המירוץ הפוליטי, עד יום הבחירות בו ייבחר בעזרת השם , היה ערב מרגש ועוצמתי “.

בכנס אמש השתף גם הח”כ לשעבר ד”ר אברהם נגוסה, וכמובן מובילי סיעת הליכוד בעיר, יו”ר הסיעה, המשנה לראש בעיר חבר מועצת העיר רו”ח יוסי חממי, חבר מועצת העיר, יו”ר האופוזיציה דורון אוזן, תושבים, נכבדי העדה האתיופית ופעילים חברתיים מהעיר.

סיעת הליכוד וצעירי ראשון בהובלה משותפת של המשנה לראש העיר רו”ח יוסי חממי, ודורון אוזן חבר מועצת העיר מחזיק תיק הצעירים בעשור האחרון שסייע רבות לצעירים בני העדה לרכוש השכלה באמצעות המלגות שיזם ובינהם יקבה ילנה שציינה זאת באופן ספונטני בסיום דבריו של אוזן וריגשה את כולם.

דורון אוזן, חבר המועצה , בכיר בסיעת הליכוד בעיר בדברים לבני העדה האתיופית .
צילום: סיעת הליכוד.

דורון אוזן ביקש להעביר מסר מעבר לדברים שנשא בתחילת הערב על החיבור האמיתי בין הסיעה לקהילה ובין המועמד חברנו בסיעת הליכוד נציג הקהילה מארשט וביקש מהקהילה הנכבדה לעשות מאמץ אדיר ולבוא ולהצביע בפתק מ ח ל למועצת העיר ולא ללכת שבי אחרי מועמדים אחרים יש לכם נציג יש לכם סיעה יש לכם בית כדי שנוכל לקדם את עניני הקהילה ואת העיר ראשון לציון ותושביה אנחנו רוצים אתכם איתנו.
מצ״ב חלק מדברי אוזן בהרמת הכוסית לראש השנה.

השארת תגובה