כדור בדבש: “החלוץ” פתח שנה חדשה בחולון, בת-ים וראשון לציון

צילום: החלוץ

ארגון “החלוץ – חינוך דרך ספורט” הוציא לדרך את עונת הפעילות החדשה עם עוד קבוצות ומאות ילדים חדשים. רכז השפלה, שגיא יצחקי: “הילדים בשמיים, מצפה לנו שנת פעילות עמוסה, מעניינת ובה דגש לא פחות חשוב על ההיבט החינוכי”

צילום: החלוץ

ראש השנה בפתח, זמירות של שנה חדשה וגם בארגון “החלוץ – חינוך דרך ספורט” פתחו לאחרונה את שנת הפעילות החדשה שלהם בעשרות ישובים ברחבי הארץ, ביניהם בחולון, בת-ים וראשון לציון.

צילום: החלוץ

אימוני הפתיחה הביאו עימם מאות ילדים, חלקם הגדול המשיך שנה נוספת בפעילות, הנערכת בשיתוף עם המרכזים הקהילתיים והמתנ”סים ברחבי כל עיר. המאמנים סיפרו על התלהבות גדולה בקרב הילדים, שיזכו לאורך השנה להשתתף גם בטורנירים מיוחדים בכדורגל וכדורסל ופעילויות שונות, כשהדגש המרכזי הינו הערכים וההיבט החינוכי.

רכז אזור השפלה בחלוץ, שגיא יצחקי, סיפר כי “האמת, כולנו בחלוץ מתרגשים. מראשון הילדים ועד אחרון המדריכים. פתיחתה של שנה חדשה תמיד טומנת בחובה סוג של קסם, של דברים מעניינים ומפתיעים. מצפה לנו שנת פעילות עמוסה, מעניינת ובה דגש על ההיבט החינוכי”.

יצחקי המשיך: “בנוסף לקבוצות הפעילות, נפתחו עוד כדור בדבש: “החלוץ” פתח שנה חדשה בחולון, בת-ים וראשל”צקבוצות חדשות והילדים פשוט בשמיים. אלו הוותיקים יותר התרגשו ממש לפגוש מחדש את המאמנים והמאמנים שמחו לא פחות לעבוד שוב עם החניכים. מאחל לכולם שנה טובה, מוצלחת ובעיקר הוגנת”.

הפעילויות של “החלוץ” ברחבי הארץ מגוונת וכוללת, בין השאר, קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט וקידספורט, עצמאית בשטח – הכנה לצה”ל, סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית.

בשנים האחרונות “החלוץ” ביצע מספר פיילוטים מוצלחים שנמשכים גם השנה: קורס מנהיגות צעירה, שמטרתו פיתוח מנהיגות ספורטיבית בקרב בני נוער וקבלת כלים למנהיגות ועזרה לזולת בחיי היום-יום.
אחת מהפעילויות הייחודיות של “החלוץ” היא פרויקט “מחויבות אישית”. במסגרת הפרויקט, התלמידים מתנדבים ומקבלים הזדמנות לשמש כעוזרי מאמן בחוגי כדורגל במתנ”סים ברחבי העיר ולהדריך את הדור הצעיר (מילדים בגן חובה ועד כיתות ד’).

“החלוץ” גם ממשיך לקדם את תוכנית “מאמנים – קהילה חזקה” שרצה, צומחת ומתפתחת בשנים האחרונות. מדובר על תוכנית שנתית למרכזים קהילתיים מגוונת עם אירועים וטורנירים שונים ברחבי הארץ.

עומר ליבנת, מייסד “החלוץ – חינוך דרך ספורט”, הוסיף: “מבחינתי כל שנה חדשה היא מרגשת מחדש. כיף לראות איך כל השותפים ממשיכים איתנו שנה נוספת ומרחיבים את הפעילות ובעיקר איך הילדים נהנים מהפעילויות והטורנירים השונים. זה נהדר לראות את האימפקט הקהילתי המדהים. אני מאחל הרבה הצלחה לחניכים, להורים ולשותפים המעולים שלנו, וכמובן מוריד את הכובע בפני הצוות המקצועי המעולה שלנו שעובד ימים כלילות על מנת שהכל יעבוד ויצליח”.

השארת תגובה