לפני חגיגת בר מצווה של נער מראשון לציון נודע לסגן ראש העיר איתי מתיתיהו על מיעוט משתתפים באירוע והוא החליט להפתיע את הנער

האולם מלא והשמחה גדולה. צילום: פרטי.

ע’ לא לבד- שעות לפני שהנער ע’ בן ה-13 חגג בר מצווה נודע לסגן ראש העיר איתי מתיתיהו שמספר הנרשמים לאירוע נמוך. הוא רתם את נוער מד”א ומכבי צעיר שמילאו את האולם ויחד עם חגגו ל-ע’ בר מצווה

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו, נרתם מיד לעזרה. צילום: פרטי.

ע’ בן ה-13, תושב ראשון לציון, עמד לחגוג השבוע בר מצווה באחד האולמות בעיר בנוכחות מצומצמת של אנשים וחברים על אף שציפה להרבה יותר. המידע הגיע אל סגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו, שרתם במהרה למעלה מ-150 בני נוער מתנדבים מארגון הנוער “נוער מד”א” ומתנועת הנוער “מכבי צעיר” בעיר.
כך, עם תחילת האירוע הגיעו אל האולם עשרות רבות של בני נוער ששימחו את ע’ בחגיגות בר המצווה וחגגו איתו במהלך כל הערב. הוריו של ע’ התרגשו מאוד מהמחווה וההירתמות של בני הנוער.

חוגגים. צילום: פרטי.

זו לא הפעם הראשונה שסגן ראש העיר נרתם לעזרה בנושא. מאז שנכנס לתפקיד מחזיק תיק נוער וצעירים הוא לקח על עצמו משימה להילחם בתופעת החרמות החברתיים בעיר.

באגף נוער וצעירים בעיריית ראשון לציון בחודש מאי האחרון את ״קו החברות״. שנועד בכדי להעניק תמיכה ומענה ריגשי ראשוני לסובלים מהתופעה בעצמם ע”י בני גילם, איתם מרגישים יותר בנוח לדבר ולשתף.
הקו יופעל בימי רביעי, בין השעות 15:00-17:00, בטל’ 072-3927754 על ידי חברי פרלמנט הנוער שעברו הכשרה מיוחדת בנושא, בפיקוח מבוגר מוסמך ובליווי השירות הפסיכולוגי-חינוכי.

איתי מתיתיהו – סגן ראש העיר מחזיק תיק נוער וצעירים: “אני גאה בנוער המדהים שיש לנו בעיר, ההתגייסות המהירה שלהם, מראה שהצלחנו להשריש את האכפתיות והדאגה לאחר. חרם זה לא משחק ילדים והדרך לטיפול חייבת להיות רחבה ועמוקה ובשיתוף פעולה בין ההורים, בתי הספר והתלמידים עצמם. בנקודה הזו אנחנו כחברה נכנסים לתמונה. חשוב שנהיה מודעים, נשאל, נתעניין, נביע את עמדתנו ונעשה הכל כדי שמקרים כאלה לא יחזרו. עלינו להיות קשובים. לעזור לילד הנפגע ולטפל בילדים הפוגעים.”

השארת תגובה