מדהים! עיריית ראשון לציון תחנוך באירוע חגיגי בשבוע הבא את מתחם הכושר הרב תחומי הגדול במדינה

דוברות העירייה.

עיריית ראשון לציון תחנוך את מתחם הספורט כיף המחודש – מתחם הכושר הרב תחומי הגדול במדינה – באירוע חגיגי שיתקיים ביום רביעי הבא, 27.9.23, בשעה 17:30. האירוע יתקיים במעמד ראש העירייה – רז קינסטליך, חברות וחברי מועצת העיר, מנכ״ל העירייה – דורון מילברג ומכובדים נוספים. הקהל הרחב מוזמן להגיע לפתיחה החגיגית.

המתחם כולו משתרע על שטח של מעל ל-60 דונם, כאשר מתחם הכושר הינו בשטח של כעשרה דונם וכולל כ-155 מתקני כושר מגוונים ומותאמים לכלל הגילים, 18 מתחמי אימון שונים, ובהם מסלול ריצה היקפי-מעגלי של 330 מ״ר ומסלול ריצה נוסף של 250 מ״ר, מתחם ספינינג, מתחם TRX, מתחם כושר קרבי, מתחם נינג’ה, מתחם כוח ומשקולות ועוד.

דוברות העירייה.

בנוסף כולל המתחם גם שני מגרשי כדורגל סינטטיים, ו-6,000 מ״ר שבהם שמונה מגרשי כדורסל, מגרש כדוריד, מתחם של טניס שולחן וטקבול.

המתחם כולו יכול להכיל מעל ל-1,000 איש, כאשר מתחם הכושר יכול להכיל למעלה מ-300 אנשים בו-זמנית והוא מוצלל על מנת שהמתאמנים יוכלו להתאמן בשעות הבוקר והערב. כמו כן, כל התאורה במקום הינה תאורת לד מתקדמת וחסכונית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״אנחנו ממשיכים לממש את החזון, ואני שמח ונרגש לחנוך את מתחם הספורט והכושר הגדול ביותר במדינה (!). ראשון לציון היא עיר שמעודדת ספורט ואורח חיים בריא, והתושבות והתושבים שלנו יוכלו להתאמן במתחם בשלל מתקנים שמתאימים לכל הגילים – וללא כל עלות. אני מזמין את כולם וכולן להגיע לפתיחה החגיגית״.

אירוע הפתיחה החגיגי של מתחם הספורט כיף – מתחם הכושר הגדול במדינה – יתקיים ביום רביעי, 27.9.23, בשעה 17:30, רח׳ גולדה מאיר 3. הקהל הרחב מוזמן להגיע

3 תגובות

  1. אחד הגב

    אם זה באיזור שכונת נרקיסים, הספורט הכי מאתגר יהיה לברוח מיתושים

  2. חוה זמיר הגב

    אני מקווה שתהייה מספיק חנייה וללא תשלום לכל באי המקום. יוזמה מבורכת כל הכבוד.

  3. שלסקי דוד הגב

    על מנת לשמור על הקיים בצורה נאותה צריך למנוע ממשחקי כדורגל על הדשא בימי שישי , ולמנוע מאלפי כלבים בימי שבת לאלפם.

השארת תגובה