בשל מחסור חמור במשפחות אומנה ארגון “אור שלום” מחפש עבור ילדים ונוער בסיכון משפחות עם לב רחב ובית חם

לעטוף את הילדים באהבה, טלי חלף מנכ”לית ארגון אור שלום. צילום: ארגון אור שלום.

בימים אלו מוקרן תשדיר קצר של ארגון אור שלום לפני הקרנת הסרט הצרפתי “משפחה אמיתית” של הבמאי פביאן גורג’אר, שעלה בשבוע שעבר לאקרנים ומציג ברגישות גדולה את מורכבות מעשה האומנה

ארגון “אור שלום” הוא ארגון ללא מטרות רווח שפועל מעל 42 שנה ומטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מחזקת הוריהם על ידי רשויות הרווחה בשל נסיבות של חוסר מוגנות קיצונית וקשיים בתפקוד ההורי. הארגון לו למטרה להעניק לילדים אלו את כל מה שנמנע מהם – הגנה מידית, בית חם, יד מחבקת, משפחה עוטפת.

ארגון אור שלום מתמודד בתקופה אחרונה, תקופת הפוסט קורונה והמצב החברתי-כלכלי-פוליטי בישראל עם מחסור חמור במשפחות אומנה, וישנה ירידה של כ-60% לעומת שנים קודמות ולכן מקווה להעלות את הנושא למודעות הציבורית גם באמצעות הסרט והקרנת התשדיר לפני.

הארגון מקווה, ששיתוף הפעולה המרגש הזה יסייע למצוא משפחות לעשרות הילדים.ות המצויים.ות בסיכון ומצפים שנמצא עבורם.ן משפחה חמה ואוהבת.

טלי חלף, מנכ”לית ארגון אור שלום: “אנו רוצים להודות לרשתות בתי הקולנוע סינימה סיטי, רב חן, יס פלאנט וכן לסינמטק ת”א, על שהתגייסו ללא היסוס ובחפץ לב מתוך הכרתם בחשיבות הרבה למצוקת הילדים.ות בסיכון בישראל, לסייע לנו במאמצים להעלות את נושא האומנה למודעות ולגייס משפחות למעשה החסד הזה. גם אתם.ן יכולים.ות לקחת חלק במאמץ ולנצל את חופשת החגים לצפייה משפחתית בסרט ערכי ומרגש. מומלץ בחום!

השארת תגובה