מהלך התגייסות ענק של המכללה למינהל ראשון לציון למען חיילי צה”ל ותושבי הדרום

כבר למעלה משבוע שישראל נמצאת באחת המערכות הקשות שידעה. על רקע הקושי העצום והכאב הבלתי נתפס, דווקא העורף האזרחי מתגלה בימים אלו במיטבו עם מאות יוזמות עצמאיות שצמחו למען המאמץ המלחמתי והלאומי.

צילום: המכללה למינהל

המכללה למינהל בראשון לציון הרימה את הכפפה ויצאה במבצע התגייסות כולל לתמיכה באוכלוסייה האזרחית שנפגעה ובכוחות צה”ל המגנים עלינו בכל הגזרות.

עם תרומה שעומדת על כמיליון ש”ח מצד המכללה למינהל, הוקם בימים האחרונים מרכז לוגיסטי לתרומות שחולש על למעלה מ-1000 מ”ר משטחי המכללה ואשר ממנו יוצאים מדי יום עשרות משלוחי ציוד, מכל הסוגים, לתמיכה בכל מי שנזקק לכך.

מרכז הסיוע הלוגיסטי נחלק למתחם תרומות לאוכלוסייה אזרחית ולמשפחות המפונות מיישובי העוטף בפרט ולמתחם ייעודי לציוד עבור חיילי צה”ל ותומכי לחימה כגון מוצרי טואלטיקה וביגוד צבאי.

צילום: המכללה למינהל

במרכז הסיוע פועלים מדי יום, מבוקר עד ערב, כ-250 מתנדבים ביניהם אנשי סגל וסטודנטים של המכללה למינהל שמובילים את הפרויקט מרגע הקמתו ומתנדבים מאזור ראשון לציון והסביבה אשר מגיעים לתרום מכל הלב בכל אחת מהמשימות הנדרשות – החל מניהול מערך הטלפונים וריכוז הבקשות המגיעות מרחבי הארץ ועד לפריקת סחורה, מיון, אריזה ושינוע.

נוסף על כך, הקימו במכללה למינהל מרכזי סיוע ייעודיים לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים לטיפול מול מס רכוש ורשות המיסים ביחס לנזקים שנגרמו עקב המלחמה. מוקדי סיוע אלו מאויישים על ידי מערך של עשרות רואי חשבון ועורכי דין אשר נמנים על הסגל האקדמי של המכללה למינהל, להם ניסיון אזרחי רב בתחום זה ואשר נכונים לסייע בכך בהתנדבות מלאה.

באתר מיוחד שהוקם תחת השם “חיבוק עוטף של המכללה למנהל”, ניתן להזין וירטואלית את מגוון הבקשות לסיוע ולפרט את הצרכים הספציפיים שעולים מהשטח (בדגש על תחומי הציוד הצבאי, הביגוד, המזון והטואלטיקה), להירשם לתפקידי ההתנדבות השונים הפועלים תחת המרכז הלוגיסטי בשטח המכללה וכן להעניק תרומות מוצרים או כספים שישמשו לרכישת הציוד הנדרש על פי ביקוש. בנוסף, ניתן ליצור קשר לאותן מטרות גם טלפונית במספר 9714*.

רפי גמיש, יו”ר המסלול האקדמי המכללה למינהל: “בעת מצוקה כוחה של אומה טמון באחדותנו ובנכונות של אזרחיה להתכנס, להתנדב ולפעול אחד למען השני. כמי שמוביל מוסד אקדמי בו לומדים עשרות אלפי סטודנטים, אני מאמין כי עלינו לשמש דוגמא להם ולילדינו, להיות לא רק אנשי מקצוע מצויינים, אלא גם להיות אזרחים אכפתיים הפועלים למען אחרים”.

בואו לתרום, להתנדב או לבקש עזרה:
לחצו כאן | 9714* | חיבוק עוטף של המכללה למינהל

השארת תגובה