מאז יום שבת השחור אנו מגיבים להסתה ברשתות החברתיות אבל נחסמים, במקומון ראשון הנכם מוזמנים להביע דעתכם החופשית על המפלצות הנאציות חלאות המין האנושי

הנכם מוזמנים לכתוב מאמר, כתבה וכו’ חופשי ללא צנזורה כל שעל לבכם בנושא הטבח בסוכות ומלחמת “חרבות ברזל”, מיקי אלון מנהל מקומון ראשון.

במלחמה הנוכחית הרשתות החברתיות הפכו לשדה קרב של ממש , הסרטונים המזוויעים מהטבח ביום שבת השחור גרמו לישראליים ולגולשים פרו ישראליים להגיב בחריפות בפוסטים עצובים וגם לוחמניים ,רילסים או העלאת צילומים לפייסבוק אינסטגרם איקס , טיקטוק ועוד מהזוועות ונתקלו ב”יד הברזל” של האח הגדול, במיוחד בפייסבוק, עונשים, השהייה זמנית, הערות ואפילו חסימה לצמיתות תוך הסבר כי מדובר על תוכן פוגעני ואלים. לעומת זאת תכנים פרו פלסטיניים הקוראים להרג יהודים עוברים ונשארים

אחת מהחטופות בסרטון ששיחררו החיות הנאציות לרשתות החברתיות.

מטא וטיקטוק אומרים שהם מסירים מהרשת הרבה תכנים שעוברים את כללי הרשתות שלהם אבל אנחנו הישראליים יודעים שמדובר במיליוני גולשים מוסלמים בתוספת מיליונים של קיצונים שונאי יהודים שמדווחים על פוסטים של הישראליים ומגיבים בברבריות ובקריאות להשמיד יהודים , ידם עם העליונה כי מדובר במלחמה אבודה מראש.

צילומים שלא ניתן לפרסם בפייסבוק בטענה שהם גרפיות מידי עם דרישה להסירן.

בשבוע האחרון חברת מטא עם המערכות שלהם זיהו כמויות עצומות של תקיפות בתגובות והפכה באופן אוטומטית את הגדרות המשתמשים בישראל לפרטיות עבור החברים בלבד והורידה את החשיפה הפומבית דל הפוסטים ברשת , אם הרגשתם שאתם מקבלים פחות לייקים לפוסטים וגם לרילסים אתם צודקים !

מראות מזעזעים שלא נראו מזמן הנאצים ומלחמות העולם יימח שמם של חלאות מפלצות נאציות.

כמנהל האתר ” מקומון ראשון ” אני נותן לכם את הבמה לומר כל שעל לבכם, כל מאמר ,כל כתבה ,כל צעקה, כל קללה בזמן קשה זה , ללא צנזורה, ללא עונשים ללא שום הערה, כתבו חופשי הבמה שלכם לגמרי כמו כן הנכם מוזמנים לצרף כל תמונה או כל צילום שברצונכם, עם ישראל חי, מיקי אלון מנהל האתר “מקומון ראשון” ומנהל “פורום תושבי ראשון לציון” בפייסבוק.

שלחו את החומרים לדוא”ל ונפרסם:

rishon106@gmail.com

יחד ננצח !

השארת תגובה