מירב עיני מאמנת כושר ומאושיות העיר ראשון לציון קיבלה בצער רב וכאב את דבר נפילתה של אחייניתה האהובה סמלת שיר ביטון הי”ד חובשת בחטיבה הצפונית

סמלת שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

בצער ועצב גדול צה”ל התיר לפרסם את שמה של הנופלת סמלת שיר ביטון הי”ד רק בת 19 ,חובשת בחטיבה הצפונית, שיר נפלה בעת מילוי תפקידה בהתקפת המחבלים הרצחנית והאכזרית בעוטף עזה. שיר הייתה מתנדבת מד”א באשדוד, והייתה מתנדבת בהצלת חיים בעיר גם בעת חופשותיה מהצבא

סמלת שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

שיר הי”ד הייתה בוגרת תיכון מקיף ט’, התגייסה כחובשת לאחר שהייתה מתנדבת נוער במד”א במסגרת המחויבות האישית, נדבקה כמו רבים אחרים בחיידק הצהוב (מד”א) והתנדבה הרבה מעבר לשעות אותן הייתה צריכה לתת.

סמלת שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

מאז השבת השחורה ניסו בני משפחתה וחברים שלא הצליחו לדעת מה עלה בגורלה, לבקש כל בדל מידע. והשבוע הגיעה הבשורה הקשה ,המצערת והעצובה על נפילתה.

סמלת שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

מירב עיני מאמנת כושר ומאושיות העיר ראשון לציון ,דודתה של שיר מספרת בעצב רב: ” שיר שלנו הייתה ילדה שכל אחד היה רוצה ילדה מוכשרת חכמה אדיבה ואוהבת את כולם . ליבה תמיד היה נתון בנתינה ועזרה לאנושות התעקשה על הפרופיל הצבאי שלה בכדאי להיות חובשת קרבית תמיד אמרה אם לעשות שירות צבאי שזה יהיה משמועותי ובעל ערך ועזרה . חלמה להיות רופאה סיימה כיתה י״ב בכיתת מופת בציונים הכי גבוהים וזכתה להצטיינות אפילו פסיכומטרי דאגה לעשות לפני הגיוס שבשחרור ישר תתחיל ללמוד לימודי רפואה .

שיר אהבה מאוד את התפקיד הצבאי כחובשת קרבית בעוטף עזה והמצחיק שלפני כחודשיים סיפרה לנו על ערבי שנפצע בעוטף והיא החזירה לו דופק וכל כך הייתה גאה בכך.

חדרה של שיר ביטון הי”ד בבסיסה שבעוטף.
צילום: פרטי.

שיר לא הבדילה בין שום דת גזע או לאום טיפלה בכל מי שהיה זקוק לעזרה בתוקף תפקידה כחובשת בצבא. אוהבים וכואבים כל המשפחה ומאחלים לימים טובים יותר לכולנו “.

סמל שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

מהמקום אותו אהבה ותרמה ,מד”א נמסר: ” מגן דוד אדום כואב מאוד את לכתה של שיר ביטון ז”ל, בת 19 במותה, שנפלה בקרב עם מחבלים בעוטף עזה. שיר ז”ל התנדבה במד”א ארבע שנים, עשתה קורס חובשים ומהרגע שהתגייסה שאפה לשרת כחובשת קדמית, והשיגה את מטרה זו כשסיימה את קורס החובשים בצה”ל”.

סמלת שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

עידו לוטטי חבר של שיר ביטון הי”ד: “שיר הייתה ילדה חכמה, חברה של כולם. היא עשתה המון במד”א, היא הייתה חברה טובה ודואגת, כל החברים והמכרים מתאבלים עליה”.

סמלת שיר ביטון הי”ד . צילום: פרטי.

מנכ”ל מד”א אלי בין, ספד בכאב לשיר ביטון ז”ל: “שיר הייתה חובשת מסורה שתרמה רבות למדינת ישראל. המתנדבים והעובדים של מד”א כואבים את לכתה, מרכינים את ראשם ומחבקים את המשפחה הכואבת, יהי זכרה ברוך”.

כמות המחבלים שחדרו לבסיס היתה עצומה ולא היה לשיר ולחבריה סיכוי מולם. עריכה: פרטי.

השארת תגובה