נשיא המדינה יצחק בוז׳י הרצוג ביקר השבוע בחמ״ל, “בור השליטה” של עיריית ראשון לציון בזמן במלחמה

נשיא המדינה ב’וזי הרצוג מקבל הסבר בחמ”ל העירוני מראש העיר רז קינסטליך. צילום: דוברות העירייה.

נשיא המדינה, יצחק בוז׳י הרצוג, הגיע הערב (ב׳) יחד עם רעייתו מיכל, לחמ״ל של עיריית ראשון לציון. הרצוג פגש את ראש העירייה – רז קינסטליך, את חברות וחברי מועצת העיר ואת הנהלת העירייה הבכירה שהציגו לו את חמ״ל העירייה וצוותו וכיצד מנהלים את העיר בחירום.

החמ”ל העירוני בשעת מלחמה. צילום: דוברות העירייה.

הרצוג שהתרשם מאוד מהפעילות בחמ״ל, אמר: ״בין היתרונות של העיר הוא שהתשתית כאן מדהימה. יש פה אנשים נפלאים, יש פה יכולת לנייד משאבים ולנהל את העיר בצורה הכי טובה שיש.

הנשיא לראש העירייה “תפקוד מצויין” . צילום: דוברות העירייה.

״לכן, צריך להתמקד ולראות את הצד הטוב – איך מחזירים את העיר לפעילות מלאה ומאוד מרשימה שאנחנו רואים כאן. היינו בהרבה מאוד חמ״לים, זה מרשים ואפילו מלהיב, יש פה רעיונות מאוד מקוריים״.

נשיא המדינה פנה לראש העירייה ואמר: “הוכחתם תפקוד יוצא דופן ואני יודע שהעיר בידיים טובות. עלו והצליחו, שנעבור את המערכה הזו באורך רוח, ביציבות, בשלום ובביטחון״.

ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה לנשיא המדינה ורעייתו על הביקור החשוב בעיר ראשון לציון, ואמר: ״אני גאה להציג את ההיערכות שלנו בחירום ולהוות מודל גם לערים אחרות בארץ ובעולם. הנשיא היה בין האנשים הראשונים בצמרת המדינה שהרימו לי טלפון בימים הראשונים במלחמה, התעניינו והציע את עזרתו לעיר – ואני מודה לו מאוד על כך״.

השארת תגובה