מרגש: עיריית ראשון לציון הזמינה את תושבי העיר ל-יריד דרום-צפון בשיתוף אקדמית רועי לחינוך, בבי”ס פרס נובל כדי לחבק ולחזק

נבחרת תיכון העמית וחברים מאקדמיית רועי עזרו לחקלאים. צילום: פרטי.

עיריית ראשון לציון הזמינה את תושבי ראשון לציון להגיע היום ליריד מיוחד של חקלאים ועסקים מהדרום, מהעוטף ואפילו מהצפון כדי לעזור להם למכור, להתפרנס וכמובן לחזק אותם , היריד מתקיים ברחבת בית הספר פרס נובל שבמערב ראשון לציון,אפשר להגיע עד שעה 14:00 בצהריים

כדי להקים את היריד ואפילו לפרוק את הסחורות הגיעו לעזור חברי נבחרת הכדוריד של תיכון מקיף ג’ העמית יחד עם אקדמית רועי לחינוך וכדוריד/עמותת רועים על שמו של רועי פלח ז”ל בנה של חברת מועצת העיר מעיין פלח שהגיע גם היא לעזור,לחבק ולתמוך בחקלאים.

בנוסף לנמכר ביריד כמו פירות ירקות, תבלינים, צמחי נוי וכו’ תוכלו לרכוש מוצרים שונים בעמדה מיוחדת של מטה משפחות החטופים והנעדרים, הכסף מהמכירה מועבר כמובן ישירות אליהם.

עוזרים לפרוק. צילום: פרטי.

גם ראש העיר רז קינסטליך ביקר ביריד חיזק וחיבק את חקלאי הדרום והצפון , על המלאכה היתה אחראית ראש מינהל קהילה איריס ארונין.

חלק מהמתנדבים . צילום:פרטי.

החל מ-10:00 בבוקר,מגיעים לחזק ולחבק את החקלאים והעסקים מהעוטף, הדרום והצפון שיגיעו לשכונת פרס נובל למכור את התוצרת שלהם בבית הספר פרס נובל.
את הקניות לשבת תשאירו ליריד, כי ארגנו לכם מכל טוב:
פירות וירקות 🍊🥑🍅
דבש ויין 🧉
גבינות 🧀
צמחי נוי וגינה, תבלינים 🌷☘️
תכשיטים, תיקים 👜
ועוד הפתעות.
החקלאים והעסקים עושים דרכם אלינו מרחוק, ואנחנו נגיע לתמוך, לקנות ולפרגן להם ובגדול!! כי זה צו השעה. 💪
הלב שלנו גם עם החטופים ומשפחותיהם – ובמקום תהיה עמדת מטה המשפחות, שכל הכנסות המכירה מפריטי המטה יתרמו ישירות למטה, למען המשך המאבק להחזרתם בשלום של כל החטופים שלנו במהרה.מחכים לכם ולכן ביריד! – היום, 17.11, מ-10:00 עד 14:00, בית ספר פרס נובל!
כולם, אבל כולם באים!!

צילום:פרטי.
צילום:פרטי.
צילום:פרטי.
צילום:פרטי.
צילום:פרטי.
צילום: פרטי.
צילום:פרטי.

ביחד ננצח !

2 תגובות

  1. אתי הגב

    היה נחמד אילו הייתה התחשבות בתושבי מרכז ומזרח העיר . לקיים את הארוע במרכז העיר כך שתושבי המזרח והמרכז לכ היו נדרשים לחצות את העיר ולנסוע בעומס בלתי יתואר במיוחד ביום שיש…מי שמתכנן ארוע מסוג זה אמור לחשו על הכלל

  2. מאשה נוימרק הגב

    יישר כוח.

השארת תגובה