אסף דעבול, כאדם פרטי פועל מאז תחילת המלחמה בסיוע לבני הגיל השלישי ולתושבי עזה

אסף דעבול במרכז, דוגמא ומופת לעשייה ונתינה לקהילה הזקוקה לעזרה. צילום: פרטי.

 מאז פרוץ המלחמה, למעלה מחודש ימים הוקם חמ”ל בביתו של אסף דעבול בעיר ראשון לציון. מידי יום מגיעים עשרות מתנדבים שבאים מכל הלב לסייע לבצע טלפונים, לארוז ולשנע מוצרי מזון למשפחות תושבי העיר, בני הגיל השלישי ועוטף עזה

אסף דעבול אדם עם לב רחב. צילום: פרטי.

החמ״ל משנע מידי יום עשרות מארזי מזון וכל מה שנדרש. הוא מחבר בין יוזמות אזרחיות לבין תושבי העיר בני הגיל השלישי שזקוקים לסיוע, טלפני וטלפניות החמ”ל מתקשרים לשאול לשלומם כדי להבין מה הצורך שלהם בימים אלה. 

חמ”ל מקצועי למי שזקוק לעזרה. צילום:פרטי.

אנו דואגים לחיבורים לעמותות שמעניקות סיוע נפשי ועזרה בשינוע של תרופות לאנשים שמתקשים לצאת מהבית. בין השאר אנחנו גם מנסים לתת מענה לפניות שונות ומגוונות כמו עמותות של מתנדבים לאנשים שצריכים חברה וכו׳. 

ערך ההתנדבות תמיד היה נר לרגליי ואני שמח ונרגש שהעם שלנו נרתם כולו כדי לא לשכוח ולא להשאיר אף אחד ללא מענה.

לצד זה, אסף דעבול דאג לאירוח של 43 תושבי הדרום במעונות הסטודנטים. מידי יום הגיע אליהם מזון יבש, אוכל חם, הפעלות לילדים, הרצאות לנפש, ביקורי נציגים רפואיים ונפשיים. הוקם חדר צעצועים, חדר בגדים וחדר מזון יבש על מנת שלא ייחסר להם דבר.

ואנו שואלים איך ומדוע אסף עשה את כל זה לבד? אסף, הוא איש עשייה ואהבת חינם. מספר הטלפון שלו מפורסם תמיד, כל השנים ,לכולם והוא תמיד נענה לסייע.

דעבול: “אנו רוצים שתושבי העיר ראשון לציון, בסיסים שנמצאים באזור ואף כל מי שזקוק לסיוע(כל שידרש) ידע שיש חמ”ל חם ואוהב בעיר ראשון לציון שמוכן לסייע בכל הנדרש”. 

2 תגובות

  1. חיים זיטון הגב

    אדם ומנהיג מהשורה הראשונה,אשרי העיר שהתברכה

  2. צופית הגב

    תודה על הכל.. כל הזמן ״אנשים טובים באמצע הדרך״ אליך התכוונה נעמי שמר ❤️

השארת תגובה